AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 Jeg er sammen med en gutt på femte året... vi har det fint sammen på alle måter.. sexen er fantastisk. ...men når jeg onanerer så tenker jeg på exen?... føler meg så slem flere som har opplevd dette ?
GammelKaktus Skrevet 3. april 2012 #2 Skrevet 3. april 2012 Har ikke vært borti det samme selv, men ser ikke helt problemet... Det er jo bare fantasier, noen tenker på Brad Pitt andre på exen.
Aldrisur Skrevet 3. april 2012 #3 Skrevet 3. april 2012 Jeg tenker at enkelte ting skal man bare beholde for seg selv, som en godt bevart hemmelighet.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #4 Skrevet 3. april 2012 Grunnen til at jeg føler meg slem er fordi jeg hadde blitt så utrolig lei meg og såret hvis det var han som fantaserte om exen sin (og jeg noen gang fant det ut)........ TS
Aldrisur Skrevet 3. april 2012 #5 Skrevet 3. april 2012 Grunnen til at jeg føler meg slem er fordi jeg hadde blitt så utrolig lei meg og såret hvis det var han som fantaserte om exen sin (og jeg noen gang fant det ut)........ TS Nettopp fordi sånne ting sårer så innmari, mener jeg det er best at dette ikke er noe tema, overhode. Alle mennesker har lov til å fantasere, men la det bli med det. Case closed.
GammelKaktus Skrevet 3. april 2012 #6 Skrevet 3. april 2012 Men han kommer jo ikke til å få vite det uten at du sier noe? 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #7 Skrevet 4. april 2012 Men han kommer jo ikke til å få vite det uten at du sier noe? ...Nei... men jeg får bare så utrolig dårlig samvittighet. TS
Gjest meh Skrevet 4. april 2012 #8 Skrevet 4. april 2012 (endret) Det er en lang vei fra tanker til handling, er ikke noe å ha dårlig samvittighet for :gjeiper: Endret 4. april 2012 av meh 1
Aldrisur Skrevet 4. april 2012 #9 Skrevet 4. april 2012 Unnskyld meg, men den dårlige samvittigheten må du bare leve med så lenge du føler som du gjør. Thats life.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #10 Skrevet 4. april 2012 altså det er ikke noe følelser i bildet her.snakker ikke med exen. er vel kanskje bare det at vi hadde et litt mere... eksotisk sexliv. selv om typen min er utrolig deilig og god så er det bare noe med måten exen oppførte seg på i senga.... uff.. men jeg tenker aldri på exen i andre settinger altså!!
Gjest Maruwan Skrevet 4. april 2012 #11 Skrevet 4. april 2012 Jeg er sammen med en gutt på femte året... vi har det fint sammen på alle måter.. sexen er fantastisk. ...men når jeg onanerer så tenker jeg på exen?... føler meg så slem flere som har opplevd dette ? Jeg fantaserer aldri om noen jeg er sammen med eller har følelser for når jeg napper løk. Tror det er fordi sex-fantasier handler bare om nettopp det: sex. Forhold og følelser handler om mye mer og duger derfor ikke som reine sex-fantasier.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #12 Skrevet 4. april 2012 Jeg fantaserer aldri om noen jeg er sammen med eller har følelser for når jeg napper løk. Tror det er fordi sex-fantasier handler bare om nettopp det: sex. Forhold og følelser handler om mye mer og duger derfor ikke som reine sex-fantasier. der sa du det... godt forklart. TS
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 4. april 2012 #13 Skrevet 4. april 2012 Grunnen til at jeg føler meg slem er fordi jeg hadde blitt så utrolig lei meg og såret hvis det var han som fantaserte om exen sin (og jeg noen gang fant det ut)........ TS La oss nå si at han gjør akkurat det, hva sier det om ham og dere som par?
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #14 Skrevet 4. april 2012 Jeg er sammen med en gutt på femte året... vi har det fint sammen på alle måter.. sexen er fantastisk. ...men når jeg onanerer så tenker jeg på exen?... føler meg så slem flere som har opplevd dette ? Jeg synes ikke det gjør så mye at du fantaserer om Xen din. Jeg har opplevd akkurat det samme med en jeg var sammen med. Hun var veldig åpen og sa en gang at hun "slet" med sexlivet på grunn av at hun hele tiden endte opp med å tenke på xen. For meg var det jo litt rart og litt ekkelt å tenke på. Men hun elsket meg og sa at hun jobbet med å få det ut av hodet. Det er forståelig at mennesker kan ha sånne tanker selv om deres tid sammen er over. Man deler mye av livet sitt med dem man er sammen med. En annen sak er at han hun var sammen med var en "gud" på sex, noe jeg har hørt fra flere jenter.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #15 Skrevet 4. april 2012 Jeg synes ikke det gjør så mye at du fantaserer om Xen din. Jeg har opplevd akkurat det samme med en jeg var sammen med. Hun var veldig åpen og sa en gang at hun "slet" med sexlivet på grunn av at hun hele tiden endte opp med å tenke på xen. For meg var det jo litt rart og litt ekkelt å tenke på. Men hun elsket meg og sa at hun jobbet med å få det ut av hodet. Det er forståelig at mennesker kan ha sånne tanker selv om deres tid sammen er over. Man deler mye av livet sitt med dem man er sammen med. En annen sak er at han hun var sammen med var en "gud" på sex, noe jeg har hørt fra flere jenter. Hvordan føles det å vite at hun hadde gått tilbake til eksen dersom han vil det? At du er andrevalget hennes. Det hun har tatt til takke med. For det er det som skjer her. Hun drømmer/fantaserer fremdeles om drømmemannen (eksen). Jeg fatter ikke at enkelte menn er så tøffel at de aksepterer slik adferd.
Gjest Gorgonzola Skrevet 4. april 2012 #16 Skrevet 4. april 2012 Grunnen til at jeg føler meg slem er fordi jeg hadde blitt så utrolig lei meg og såret hvis det var han som fantaserte om exen sin (og jeg noen gang fant det ut)........ TS Joda - men det er tross alt noe heeeeelt annet???
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå