Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mulig denne skulle vært på Hus og sånn... men det er nå et forbrukerspørsmål...

Vi flytta inn i nybygd hus for snart et år siden og for omtrent akkurat et år siden la jeg laminatgulv overalt i huset.

Nå er saken den at i første etasje har gulvet blitt veldig stygt - det er hevet ved skjøtene slik at når du ser på det i motlys ser du hvor alle skjøter er - det er lagt flytende og det ligger ikke for trangt for det er samtidig nok plass til at det blir glipper her og der når det er tørrere inne (normalt på et gulv).

Gulvet på kjøkken og stue, som er eikelaminat (etterligning av eik altså) er ille, mens gjesterommet, som også ligger i første (som er bjørk) ser helt fint ut. I andre etasje, også bjørk, ser det helt fint ut.

I første etasje er det vannbåren varme og gulvet ligger rett på betongsåle (med ullpapp under) som hadde tørket i godt over tre måneder når gulvet ble lagt. På pakkene mener jeg det sto 10 års garanti på gulvet...og det er 8 mm laminat forresten...

Har jeg klagerett??? Hva kan jeg forlange og hvordan bør jeg gå fram???

Noen som har klagetpå noe sånt. Jeg gruer meg for å begynne ettersom jeg hater å bli behandla som "dum jentunge" på byggevarehandler.. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...