AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 For noen år siden rotfylte jeg en jeksel, men jeg har alltid hatt litt ising eller brenning i den etterpå. Tannlegen har tatt bilde på kryss og tvers men har ikke funnet noe. En natt må jeg ha hatt smerte i denne og bitt så hardt at hele jekselen sprakk. Resultatet var at jeg fikk krone på denne, altså ny tann. Nå ett år etter så har jeg sånn smerte i denne jekselen igjen, og da begynner jeg å lure, en rotfylt tann med krone utenpå er jo det samme som "protese" istedenfor. hvordan kan det da være smerte i denne?
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2012 #3 Skrevet 3. april 2012 Noen ganger kan bihulebetennelse også gi slike utslag. Jeg sitter her med slikt i disse dager, men jeg har det i alle de innerste tennene, både oppe og nede. Smerten er i bevegelse hit og dit, med små pauser i mellom. Ikke noe morsomt nei.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #4 Skrevet 3. april 2012 Paralgin forte? Evt. m. ibux? Se: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=493136
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå