Ramona Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 Jeg har ikke hatt sex på månedsvis, og har i tillegg hatt regelmessig menstruasjon de siste 10 årene. Er jeg gravid? Håper dere kan svare meg! 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #5 Skrevet 4. april 2012 Hvor var den spåkulen blitt av? Hvem er det som har den nå? Noen som gidder å finne den frem? 1
Envy Skrevet 4. april 2012 #6 Skrevet 4. april 2012 Spåkulen min er litt usikker. Den heller mot et ja, men du må nesten fortelle litt mer om hva slags symptomer du har! Du er kanskje litt sliten for tiden, spesielt etter jobb? 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 4. april 2012 #7 Skrevet 4. april 2012 Jeg har ikke hatt sex på månedsvis, og har i tillegg hatt regelmessig menstruasjon de siste 10 årene. Er jeg gravid? Håper dere kan svare meg! Gratulerer!!! du har blitt gravid for 3 måneder siden!! det er en gutt, men dessverre har han litt helseproblemer, så du har en vanskelig tid i vente. hvis du ikke tror meg, les bibelen. der står det at man kan bli gravid uten sex. 3
Gjest Tirkes Skrevet 4. april 2012 #9 Skrevet 4. april 2012 Jeg tror ikke du er gravid, men du kommer til å bli adoptivmor innen fjorten dager. Best å begynne å handle inn litt babyleker! Og gratulerer så mye!
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #10 Skrevet 4. april 2012 Gutten din kommer til å ha brunt hår, gråblå øyne og han kommer til å elske tog. Han er littegrann sjenert når han møter nye mennesker, men han tør raskt opp og blir midtpunkt. Han har et søtt smil som smelter alle, og han har smilehull. Han er litt rampete dessverre, og den antikke vasen du arvet av grandtanten din må du nok se nøye på og nyte synet av så lenge du har den. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå