Gjest Gjest Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 Jeg har vært tett i nesen, hoster ofte, litt slakk i flere mnd. Begynte før jul. Spesielt tett. Hver eneste dag! Kan det vær farlig?Er det symptomer på andre sykdommer og?
EmilyRose Skrevet 4. april 2012 #5 Skrevet 4. april 2012 Jeg lurer også på dette, jeg har vert tett i nesen i flere mnd.
Minya Skrevet 5. april 2012 #6 Skrevet 5. april 2012 Jeg er småforkjøla fra september til mars/april hvert eneste år og det har ikke tatt livet av meg enda, så nei, det er ikke farlig å være forkjøla lenge. Symptomene dine er symptomer på omtrent alle sykdommer som finnes i luftveier og øre/nese/hals, så om du er bekymret for at det er noe mer alvorlig enn en helt vanlig forkjølelse, så går du til legen og forklarer hvordan du har det og hvor lenge du har hatt det sånn.
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2012 #7 Skrevet 5. april 2012 Hvordan er allmenntilstanden? Egentlig bra. Noen dager der jeg er sliten og slakk. Men ellers er alt bra.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #8 Skrevet 5. april 2012 Egentlig bra. Noen dager der jeg er sliten og slakk. Men ellers er alt bra. Allemnnstilstander er ganske avgjørende. Så om den er grei så er det nok en langvarig og slitsom forjølelse. Men det er jo ikke verre enn å gå til legen og spørre om å få tatt en blodprøve.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå