Gå til innhold

Tilfeldig sex eller fast forhold

50 stemmer

1. 1. Tilfeldig sex eller sex i fast forhold?

• Tilfeldig
      5
    • Fast partner
      45

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så, hva er egentlig best av tilfeldig sex og sex i et fast forhold? På den ene siden har du spenning med at du aldri helt vet hva som kommer, hva neste steg er, på den andre siden har du noen som kjenner akkurat hvilke knapper du liker at trykkes på. Så hva synes du er best?

:sengekos:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Potet potit det vel. Men jeg liker å ha sex med nye jenter og kvinner med jevne mellomrom, så må nok svare tilfeldig. Den nære og kjærlige gode sexen får man best partner, samtidig som man kjenner hverandre mye bedre over tid. Men med denne nære kontakten forsvinner også noe av det som tilfeldig sex kan by på. Jeg er en sexplorer. ;-)

-Domino

AnonymBruker
Skrevet

Tilfeldig her også.

Greit nok at sexen i seg selv ofte er bedre med en fast partner, der begge kjenner hverandre. Men spenningen og pirringen med å ha sex med ei ukjent jente gir meg mer, totalt sett.

Jeg ønsker heller ikke å binde meg til et fast forhold, så resultatet er nok i tillegg farget av dette. Elsker singellivet! :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Fast er best. Da er man trygge på hverandre å lettere for å slippe seg løs. Sex er uansett alltid best om man gjør det med noen man føler noe for.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så, hva er egentlig best av tilfeldig sex og sex i et fast forhold? På den ene siden har du spenning med at du aldri helt vet hva som kommer, hva neste steg er, på den andre siden har du noen som kjenner akkurat hvilke knapper du liker at trykkes på. Så hva synes du er best?

:sengekos:

Sex med en man har følelser for og i fast forhold er selvfølgelig 100 ganger mer vellykket og bedre - enn tilfeldige ONS...

Som kan gi deg mange kjipe og dårlige sex opplevelser også. Er faktisk en risiko å gå til sengs med en fremmend både psykisk og fysisk. Man vet aldri hvordan han vil behandle deg.Eller om han har kjønnssykdommer etc.

Og dårlige sexuelle erfaringer og opplevelser ved tilfeldig sex / ons kan rett og slett være veldig skadelig for din egen sexuelle utvikling. Mange dårlige opplevelser ved ONS kan gi deg i verste fall aversjon mot sex og i verste fall kan du miste helt lysten på sex og miste tenningen. Dersom du utsetter deg for dårlige erfaringer ved tilfeldig sex. Det er desverre ikke alle ONS som blir helt bra. Ofte er det alkohol også inni bildet. Og fyllesex mener jeg man skal være forsiktig med. Særlig med en fremmend partner.

Tilfeldig sex er sterkt oppskrytt. Synes faktisk synd på de som ikke har andre erfaringer med sex - annet enn tilfeldig sex og ONS.

Disse har gått glipp av utrolig mye.

Vi som er vant til å ha et virkelig TOPP sexliv innen forhold...blir jo dritskuffa ofte når vi prøver tilfeldig sex...

Spennende av og til. Men ikke ofte. Og det er uhyre viktig å treffe på en bra og riktig partner...

Går alltfor mye idioter løs der ute...Som virkelig kan gi deg dårlige sexopplevelser. Så vær forsiktig med fremmede og tilfeldig sex. Du bør kjenne han godt på forhånd. Så du vet hva du går til....når du hopper til køys med han.

• Liker 2
Skrevet

Fast partner, uten tvil. Har ingen gode erfaringer med tilfeldig sex. Man kjenner ikke den andre godt nok til å vite hva han/hun liker, hva som tenner han/hun, og man holder seg kanskje endel tilbake fordi man ikke er trygge på hverandre.

• Liker 2
Gjest Purple Haze
Skrevet

Fast partner! Tilfeldig sex er stort sett bare klønete og lite tilfredsstillende. Med en fast partner får jeg tryggheten til å slippe meg løs, leke, eksperimentere og nyte på en helt annen måte. Jeg leste et sted at i et fast forhold blir sex bare bedre og bedre, og etter rundt 4 år sammen er det maksimalt.

• Liker 2
Gjest cool_water
Skrevet

Syns tilfeldig partner kan være utrolig pirrende og spennende, men det kan jo også være helt elendig, spørs helt på om man er kompatible i sengen.

Med en fast partner, er jo som andre har påpekt, at man blir tryggere og tør å slippe seg løs, teste ut nye ting, kommunisere, men det kan også bli kjedelig i lengden, syns nå jeg.

• Liker 2
Skrevet

Helt klart, fast partner.

• Liker 1
Skrevet

Fast partner for min del. Nyter det bedre, og er nok fordi jeg slapper bedre av når jeg har sex med en jeg kjenner godt fra før og fordi jeg har følelser for denne personen.

Har hatt mye tifeldig sex opp igjennom tiden. Men det har gitt meg lite.

Skrevet

Fast partner så klart. Da lærer man å kjenne hverandre. I tillegg er det langt bedre å ha sex med noen man har skikkelige følelser for enn kun noen man synes er attraktiv.

Skrevet

Fast partner, så absolutt :sengekos:

AnonymBruker
Skrevet

Med en kollega på jobben. Altså, en jeg ikke er forhold med, men likevel kjenner godt.

Skrevet

Fast partner

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest padawan
Skrevet

når jeg ser igjennom denne tråden lurer jeg på hvorfor Norge er et av landene i verden med mest tilfeldig sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...