AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 Noen som vet om en kan få tak i komplett sett for printer med spiselig blekk+ papir her i Norge? Evt.noen andre steder?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #2 Skrevet 3. april 2012 Aner ikke. Her gjorde bakeriet jobben for meg.
Gjest Jim Jones Skrevet 3. april 2012 #3 Skrevet 3. april 2012 Googlet kakaprinter og fant dette http://www.kakefesten.com/af/forum/kjop-og-salg/53327-kakeprinter-vurderes-solgt-lite-brukt Det er ikke alt en får svar på på KG
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #4 Skrevet 3. april 2012 Aner ikke. Her gjorde bakeriet jobben for meg. Ja,vet at man kan kjøpe ferdige trykk.. Men jeg ønsker å kjøpe dette utstyret selv.. Håper noen har her har gode råd eller erfaringer å dele!
Frk Midnattsol Skrevet 4. april 2012 #5 Skrevet 4. april 2012 Tja, tror nok at du må til det "store utland" for å få størst utvalg. Vet at mange først sjekker hvordan printer det spiselige blekket går til (mange forskjellige modeller), så kjøper de en printer i norge, for å ta farvepatronene fra utlandet. Det spiselige papiret får du også kjøpt på nett, og så er det bare å sette i gang. Er nok ikke noe stor sak å få til dette ettersom jeg har skjønt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå