Gå til innhold

Gratis tamponger?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Stemmer det at man virkelig får helt gratis tamponger fra Tampons for free? Er det noe lureri? Tror ikke helt på dette, ingenting er vel gratis? Min lenke

Videoannonse
Annonse
Gjest Bobler
Skrevet

Fotballfrua reklamerer jo for det, da er det sikkert ekte.

:fnise:

Du får prøve å se! :)

AnonymBruker
Skrevet

Du får tilsendt gratis tamponger ja, men for å motta nye neste måned må du svare på noen spørsmål på epost :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Drar opp denne tråden fra forrige måned. Jeg registrerte meg for dette, og i går fikk jeg tamponger i posten. Vel og bra, men det var bare 8 stykker, og det er visst det antallet man får hver måned. Så det dekker ikke akkurat et vanlig forbruk, vil jeg tro.

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Drar opp denne tråden fra forrige måned. Jeg registrerte meg for dette, og i går fikk jeg tamponger i posten. Vel og bra, men det var bare 8 stykker, og det er visst det antallet man får hver måned. Så det dekker ikke akkurat et vanlig forbruk, vil jeg tro.

Joda, for meg så. ^^

Skrevet

Joda, for meg så. ^^

Da er du veldig heldig! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk også min første pakke (etter to mnd..) i dag. Vet ikke om jeg kommer til å gidde å svare på de greiene for å få flere, synes de så litt kjipe ut med sånne rette, dype kanaler. Tampongforbruket mitt er nok ikke så stort og kostbart at jeg kommer til å gjøre så mye innsats for å få dem gratis! :)

Gjest badeand1
Skrevet

Da er du veldig heldig! :fnise:

Hehe,ja. ^^

Skrevet

Jeg fikk en pakke i posten i går, men synes ikke de så så veldig bra ut egentlig. Men 8 er heldigvis mer enn nok for meg på en mnd.

Skrevet

8 holder i hvet fall ikke !! Dette var merkelig markedsføring.

• Liker 2
Gjest Vodka
Skrevet

Jeg fikk 8 stk i posten for litt siden. Synes ikke det er noe vits, 8 er ikke nok uansett, og hvis man vil ha billige tamponger så koster en pakke med 30 tamponger fra first price en tier.

Skrevet

Fikk en pakke i posten for litt siden. Var så lenge siden jeg registrerte meg at jeg helt hadde glemt av det. De så ikke spesielt gode ut, så tviler på at jeg gidder å bruke tid på opplegget.

Forresten, de First Prise-tampongene er skikkelig ekle...

Skrevet

Det er helt gratis! Tampongene er kanskje ikke verdens beste kvalitet, men de er vertfall gratis! Du må bare svare på en drøss med spørsmål, og så får du dem i posten etter noen uker.

Gjest Vodka
Skrevet

Fikk en pakke i posten for litt siden. Var så lenge siden jeg registrerte meg at jeg helt hadde glemt av det. De så ikke spesielt gode ut, så tviler på at jeg gidder å bruke tid på opplegget.

Forresten, de First Prise-tampongene er skikkelig ekle...

Kan være, jeg bruker de ikke ofte. Men ser ikke for meg at de gratis tampongene er noe bedre.

AnonymBruker
Skrevet

har mensen 1 gang i året..så tviler på jeg gidder å svare på masse spm for å få det gratis. jeg bare betaler det det koster i butikken.

• 9 måneder senere...
Gjest Margit Katharine
Skrevet

Stemmer det at man virkelig får helt gratis tamponger fra Tampons for free? Er det noe lureri? Tror ikke helt på dette, ingenting er vel gratis? Min lenke

Hei! Mitt navn er Margit Katharine Bøhn og jobber som sales & marketing coordinator for Tampons for free Norge! Kom tilfeldigvis over dette innlegget, og kan svare med at det slettes ikke er noe lureri :) Grunnen til at tampongene er gratis, er fordi vi går inn i kampanjeavtaler med kunder som setter sitt reklametrykk på tampongeskene. Alt du trenger å gjøre etter å ha mottatt en eske, er å svare på noen raske spørsmål om utsendelsen på våre nettsider - og vips er du kvalifisert til neste måneds utsendelse.

Ha en fin dag!

Skrevet

Hei! Mitt navn er Margit Katharine Bøhn og jobber som sales & marketing coordinator for Tampons for free Norge! Kom tilfeldigvis over dette innlegget, og kan svare med at det slettes ikke er noe lureri :) Grunnen til at tampongene er gratis, er fordi vi går inn i kampanjeavtaler med kunder som setter sitt reklametrykk på tampongeskene. Alt du trenger å gjøre etter å ha mottatt en eske, er å svare på noen raske spørsmål om utsendelsen på våre nettsider - og vips er du kvalifisert til neste måneds utsendelse.

Ha en fin dag!

Nå sier jo ikke du noe annet enn hva andre brukere forlengst har sagt før deg. TS har fått svar på spørsmålet sitt for lenge siden.

Anonym poster: 25f27e26229c7f8375a5ab1c190a3150

Skrevet

Greit nok å spare noen kroner hist og her; men er det verdt det? Tamponger koster ikke all verden og er ikke akkurat det som tipper husholdingsbudsjettet her i huset; selv med tre menstruerende kvinner i hus...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...