Gjest Gjest Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 Jeg er ei jente på 13 år som er 165 cm høy og 59 kilo. Og det eneste jeg lurer på - er jeg overvektig? Ikke begynn å snakk om muskelmasse, beinbyggning, skjelett ol. bare svar om jeg er overvektig eller ikke. Trenger ingen begrunnelse, bare et ja eller et nei.
Gjest snoopy_93 Skrevet 3. april 2012 #4 Skrevet 3. april 2012 Nei, du er ikke overvektig. Dessuten vokser du enda og er ikke ferdig utviklet kroppslig sett. Du kan evt sjekke selv om du søker på "BMI kalkulator" i google.
Ryvre Skrevet 3. april 2012 #6 Skrevet 3. april 2012 Det er det ingen som vet. Du kan ha en person ved siden av deg som er akkurat like høy og veier akkurat like mye, men likevel ha en helt anderledes kropp enn hva du har
Gjest Belle Gunnes Skrevet 3. april 2012 #7 Skrevet 3. april 2012 NEI! Du har en BMI på som tilsvarer ganske langt ned på lista over normalvektig. Du er 13 år og vokser ant veldig i rykk og napp. Og for å vokse riktig, så må du aldri finne på å gå med "underskudd".
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #9 Skrevet 3. april 2012 Det er det ingen som vet. Du kan ha en person ved siden av deg som er akkurat like høy og veier akkurat like mye, men likevel ha en helt anderledes kropp enn hva du har Hun spør ikke om hun ser tykk ut, hun spør om hun er overvektig. Og jo, det kan man vite med disse målene, svaret er enkelt og greit nei ts. 1
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2012 #10 Skrevet 16. april 2012 Du tjukk? Alvorlig ment? Jeg har en bmi på bortimot 30. Jeg er tjukk, ikke du :overgitt:
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2012 #11 Skrevet 16. april 2012 Du tjukk? Alvorlig ment? Jeg har en bmi på bortimot 30. Jeg er tjukk, ikke du :oppgitt:
Athene Skrevet 16. april 2012 #12 Skrevet 16. april 2012 Nei, du er helt normalvektig. Men det jeg kan tenke meg er at du føler deg litt stor. Når man kommer i puberteten vokser kroppen på en ny måte, som jente får man hofter, tykkere lår, litt bredere skuldre, litt mage og pupper. Forandringen kommer ofte veldig brått, og enkelte får en mer voksen kropp tidligere enn andre. Jeg husker jeg følte meg kjempestor da jeg var 12-13, men det var bare fordi jeg var tidlig utviklet. Når jeg ser på bilder av meg selv på den tiden ser jeg at jeg var syltynn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå