Gå til innhold

Brasiliansk voksing

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært å fått brasiliansk voksing 7-8 ganger nå.

Etter jeg var sist gang ble jeg litt plaget med inngrodde hår.

Noen tips for å unngå dette neste gang?

Jeg har time i morgen igjen, men idag oppdaget jeg en ganske betent hårsekk/kviselignende sak på den ene kjønnsleppen. Den kom i dag.. jeg har klart å pirke ut håret, men det er jo fortsatt litt rødt og ømt.

Dum idé å vokse mens den er der kanskje?

Hadde litt lyst å få det gjort før påske siden kjæresten min kommer hjem i helga ;)

Men vil ikke risikere og rive opp og kanskje få et stort sår der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke.. Men lyst til å ta brasialian selv. Er det vondt? Hvor mye betaler du per gang :) ?

AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke.. Men lyst til å ta brasialian selv. Er det vondt? Hvor mye betaler du per gang :) ?

GODT er det jo ikke, men heller ikke så jævlig som jeg trodde det skulle være.

Og det er verdt det! Blir såå glatt og det varer jo mye lengre enn barbering. Dessuten er ikke hårene steinharde og stive når de kommer ut igjen, bare myke.

Men kjipt med inngrodde hår som jeg fikk etter sist gang... Ikke hatt det før.

Betaler 500,- pr gang, men vet det er billigere mange andre steder.

Her jeg bor er det bare en salong som gjør det, så de kan ta seg godt betalt for det...

• Liker 1
Skrevet

Et tips kan være å skrubbe huden godt - det fikk iallefall jeg beskjed om da jeg holdt på med deg og slet litt med inngrodde hår. Hjalp egentlig når jeg tenker etter :)

Belle; Jeg har forholdsvis lav smerteterskel, og grudde meg ganske mye til første gangen, men det gikk veldig fint. Det er jo på ingen måte behagelig, men det er verdt alt!:) Et tips dersom man skal prøve; ikke legg det til de mest følsomme dager rett før mens. DA gjorde det veeldig vondt for min del, og bare halvparten så vondt å ta det noen dager etter ferdig med mens!:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt en god skrubb hos hun som vokser meg. Bruker den på tørr hud før dusj noen dager etter voksingen. Har også fått med en veldig god salve som hjalp veldig godt! Aner ikke hva slags salve det var, skal spørre neste gang jeg er innom. Det er i alle fall fra merket Exuviance. :)

AnonymBruker
Skrevet

500,-kr er ikke dyrt for brasiliansk voksing, bare så det er sagt. Der jeg jobber tar vi 600,- kr, og der finnes det maaange salonger!

Skrevet

Jeg synes at det gjorde utrolig vondt å vokse seg. Har bare gjort det en gang og gremmer meg for å gjøre det igjen, men som sagt.. Man blir jo utrolig fornøyd med resultatet. Jeg begynte å blø veldig mye når damen dro ut hårrøttene. Noen andre som har opplev dette? Noen andre som sliter med smerten som har noen tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...