Gå til innhold

Suzy!

Gjest GreenSky

Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl

:ler::ler:

Uansett, var ikke meninga å bruke trøstetråden din på å få hjelp til å krangle i en annen tråd.... Gooooood bedring :wink: :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GreenSky
Godt dere synes synd på meg .. det hjelper (men jeg liker ikke cognac...)

Kommer en liten tur innom aktuelt før jeg gir meg (jeg har 16,9 grader på skrivebordet ... så det er kaldt)

Liker du ikke cognac :o Det som er så digg! :sjarmor:

Uansett et par spiseskjeer med cognac gjør faktisk underverker for hals/stemme. Helt sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal prøve cognacen likevel..... når det er medisin er det kanskje noe annet .. "medusin" skal jo smake vondt... :wink:

(Er lei for at jeg ikke orker å engasjere meg i nynorskdebatten - men kommer sterkere tilbake senere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Blåveisen skulle hatt et par år til på ungdomsskolen, tror jeg. Skal gi henne blåveis, hun er en skikkelig kranglefant. Jeg gir snart opp :x

Bille, JæägherMæeisther (eller åssen det staves, hjelper iaffall) Farmora til eksen hadde alltid en flaske på lur, for stemmen, som hun sa. Men flaska var godt gjemt når venninnene fra bedehuset kom på visitt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bille, JæägherMæeisther (eller åssen det staves, hjelper iaffall) Farmora til eksen hadde alltid en flaske på lur, for stemmen, som hun sa. Men flaska var godt gjemt når venninnene fra bedehuset kom på visitt :ler:

Jepp. Godt mot forkjølelse det.

Og Jägermeister smaker jo godt også! Skjønner henne godt :wink:

Ah, en lommelerke med Jäger er den beste turkameraten på senhøsten. En liten slurk foran det døende leirbålet før man kryper inn i teltet til en kald sovepose som snart blir varm. Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Ah, en lommelerke med Jäger er den beste turkameraten på senhøsten. En liten slurk foran det døende leirbålet før man kryper inn i teltet til en kald sovepose som snart blir varm. Sukk.

Jøss, så det bor en liten poet i deg, Løwen!? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poet, pffft. Nah, tøff og fåmælt jeg :wink:

Fikk et akutt anfall av turlyst, bare. Med gode venner og fiskestang og leirbål og pølser (trass i fiskestanga :ler:) og marshmellows og Jäger ... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:o bare Jäger.... ingen kjæreste med på turen? Hvis du hadde hatt kjæreste med deg, kunne hun kaskje varmet opp soveposen for deg og all tingen.... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Ah' date=' en lommelerke med Jäger er den beste turkameraten på senhøsten. [/quote']

Jeg får ingen respons, ser jeg, men at Jäger er godt, OK, men den beste turkameraten... den beste!!! Hadde jeg vært dama di, hadde jeg blitt umåtelig skuffa, umåtelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Ja, det skjønner jeg. Lenge siden jeg har hatt dame som turkamerat, har helt glemt at det kan være fint. Jo, jeg tror nok det hadde vært fint med en kvinnelig soveposeoppvarmer på tur, tilogmed bedre enn Jäger. Det jo godt å drikke, men ikke noe særlig å kline med eller ha liggende i armkroken. I tillegg kunne hun jo gjøre nytte for seg ved å hente ved og sløye fisk, øh åpne pølseposen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
:ler:

tillegg kunne hun jo gjøre nytte for seg ved å hente ved og sløye fisk, øh åpne pølseposen :wink:

Jepp, da får jeg håpe du har en stor, sterk, voksen og moden kjæreste da, Løwen, som ikke er redd for å få blod (eller pose) under neglene... og ikke et sånt lite pysete frø på ca 20 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får vi jo se om ikke vi kan gjøre noe med. Så få vi bare håpe at Glammy i telt ikke blir en Paris Hilton-experience :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl
Pssst; Løwen ta hintet; Glammy vil at du skal invitere henne med på bærtur! :wink:

Bah! :x Løwer skjønner ikke noe... Jeg kan dra på bærtur uten Løwen jeg... Eller så kan jeg plukke litt på noen meloner jeg har lett tilgjengelig 8) :o Hva sa jeg nå? :oops:

*løper ut*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest glamourgirl
Og hvem spiller begge de rollene :sjarmor: Godt at teltet er tremanns ...

Hvilke roller? Jugde du om Gustenpusen? Din lurveløwe!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din lurveløwe!!!

Nei, Lurveløwen en vår alkoholiserte trillingbror som vår nonnemor holdt hemmelig fra oss og som nå har våknet opp fra en 5 år lang koma etter å ha blitt skutt i hodet av sin elskerinne Puppeguri. Følger du ikke med eller?

:Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Nei, Lurveløwen en vår alkoholiserte trillingbror som vår nonnemor holdt hemmelig fra oss og som nå har våknet opp fra en 5 år lang koma etter å ha blitt skutt i hodet av sin elskerinne Puppeguri. Følger du ikke med eller?

:Hehe:

:o Men RROOOOAAARR er fortsatt den kjekke? Det er han jeg vil ha, skal knabbe ham unna Bille nå når hun er sjuk :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...