Gjest GreenSky Skrevet 19. januar 2004 #1 Del Skrevet 19. januar 2004 Hei! Siden du er tilbake, regner jeg med at øye-operasjoen gikk bra...? Hadde nesten regnet med at du ble sykemeldt i et par dager for å hvile øynene, jeg. Åssen er synet blitt? Var det skummelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. januar 2004 #2 Del Skrevet 19. januar 2004 Hei grønna! Jeg er tilbake ja - har hvilt i helga så nå prøver jeg meg på jobben igjen.... Det gikk utrolig bra og det var ikke skummelt. Var ikke vondt heller, men bittelitt ekkelt ettersom man trossalt SER hele tiden. Jeg var litt skjelven og sliten etterpå og lå til sengs i mørkt rom omtrent fem timer etter operasjonen (hjemme), men fredag kveld satt jeg sofa'n hjemme og så på TV! Helt utrolig! :D Jeg ser bra når det er nok lys, men har veldig dårlig mørkesyn og litt sånn vaselin-på-linsa syn ellers. Jeg hadde trossalt -8 på begge øyenen, så det kommer til å ta ei uke før jeg har fått stabilt syn og jeg måtte regne med både gode og dårlige dager sa legen. Anbefaler deg operasjonen. Det var ikke noe problem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. januar 2004 #3 Del Skrevet 19. januar 2004 Det var bra at det gikk bra! Gjør det vondt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. januar 2004 #4 Del Skrevet 19. januar 2004 Det var bra at det gikk bra! Gjør det vondt? Ikke vondt - ikke i det hele tatt (nesten så jeg ikke tror det sjøl engang når jeg tenker over det) :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. januar 2004 #5 Del Skrevet 19. januar 2004 Jøss - Det va'kke gæli. Eller kanskje det bare er du som er kjempetøff? (lav smerteterskel, asså) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. januar 2004 #6 Del Skrevet 19. januar 2004 Jøss - Det va'kke gæli. Eller kanskje det bare er du som er kjempetøff? (lav smerteterskel' date=' asså) Jeg er ikke tøff i det hele tatt! Syns det er fryktlig å ta bloidprøve og insisterer på det nærmeste man kan komme narkose når jeg skal borre hos tannlegen.... :oops: Tror valiumen hjalp mye - og ellers var det bare ikke vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 19. januar 2004 #7 Del Skrevet 19. januar 2004 Suz har ikke høy smertererskel, hun var bare høy på valium Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. januar 2004 #8 Del Skrevet 19. januar 2004 Suz har ikke høy smertererskel' date=' hun var bare høy på valium [/quote'] Jepp - høøyyyy... Jeg fikk da bare en tablett da... så jeg var ikke helt drita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 19. januar 2004 #9 Del Skrevet 19. januar 2004 Jepp - høøyyyy... Jeg fikk da bare en tablett da... så jeg var ikke helt drita :o :-? :x Du veit hva jeg mener om sånt! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. januar 2004 #10 Del Skrevet 19. januar 2004 :o :-? :x Du veit hva jeg mener om sånt! 8) Døh... :-? Detta var ikke rus. Det var mer sånn som på Mary Poppins; "A spoon full of suger makes the medicine go down.." Valiumen var sukkeret og medisinen var lasern... get it? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. januar 2004 #11 Del Skrevet 19. januar 2004 Døh... :-? Detta var ikke rus. Det var mer sånn som på Mary Poppins; "A spoon full of suger makes the medicine go down.." Valiumen var sukkeret og medisinen var lasern... get it? Jada, jada. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 19. januar 2004 #12 Del Skrevet 19. januar 2004 Jada, jada. Mmm, right! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. januar 2004 #13 Del Skrevet 19. januar 2004 Hmf... :-? kjenner jeg blir litt urolig av all mistroen jeg blir møtt med... *leter i veska* Hadde jeg flere sånne små, rare tabletter tro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. januar 2004 #14 Del Skrevet 19. januar 2004 Fant du noen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. januar 2004 #15 Del Skrevet 19. januar 2004 Dumma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. januar 2004 #16 Del Skrevet 19. januar 2004 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. januar 2004 #17 Del Skrevet 19. januar 2004 Unnskyld da *furtent* Men jeg tulla jo bare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. januar 2004 #18 Del Skrevet 19. januar 2004 *klappe Suzy på håret* Sååå, så. Ikke vær lei deg, du. Det går så bra, atte! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. januar 2004 #19 Del Skrevet 19. januar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 19. januar 2004 #20 Del Skrevet 19. januar 2004 :o Klyynk, jeg vil også være med på kos!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå