AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 Hvorfor har så mange vondt i hodet i dag?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #2 Skrevet 3. april 2012 Har de det? Det kan være spenninger i luften der du bor. Jeg får alltid hodepine når det brygger opp til lyn og torden.
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2012 #3 Skrevet 3. april 2012 Jeg får garantert hodepine når naboen skal legge nytt heldekkende teppe på gulvet og fjerner det gamle med en skikkelig bråkemaskin over gulvene.
MalloryK Skrevet 3. april 2012 #4 Skrevet 3. april 2012 Jeg våknet med hodepine, og har hatt vondt i hele dag
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #6 Skrevet 3. april 2012 Jeg våknet med hodepine, og har hatt vondt i hele dag Hvor i landet bor du? Jeg synes veldig mange fra Oslo - området har vondt i hodet i dag.
Mamma1 Skrevet 3. april 2012 #8 Skrevet 3. april 2012 Nei, men jævla vondt i øret. Det sitter jo på hodet, så kanskje.. Jo, da har jeg vel vondt i øret.
Snøvott Skrevet 3. april 2012 #9 Skrevet 3. april 2012 Nei, men fikk faktisk vin i påskegave av sjefen, så om du spør meg igjen imorgen er nok svaret mer positivt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå