AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 Ok, jeg og kjæresten hadde sex for noen dager siden, og nå klør det litt, og det svir. Jeg merket det dagen etter, og det samme med han. Ingen av oss har hatt sex, eller gjort noe med noen andre der nede. Tenkte det kunne være sopp, men det er ikke synlig hos han. Det er ikke noe synlig, det bare klør, og gjør litt vondt. Noen som vet hva det kan være?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #3 Skrevet 3. april 2012 Jeg vil helt klart tro det er sopp, trenger ikke være synlig på han. Ta deg en canesten kur med krem som tillegg og be han smøre seg med kremen morgen og kveld. Etter en ukes tid er dere fine igjen. Bare ikke slutt med en gang symptomene forsvinner, men hold på en ukes tid, ellers kommer det fort tilbake igjen :gjeiper: 1
Binta Ba Skrevet 3. april 2012 #4 Skrevet 3. april 2012 Kan være sopp, og kan også bare være reaksjon på deres forskjellige bakterieflora. Etter fødsel gikk jeg en stund uten sex (...! ), og det tok noen uker før jeg sluttet å "reagere" etter samleie med mannen.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #5 Skrevet 4. april 2012 herpes ? sliter med det selv for tiden, klør ikke for meg, men flere sier at det gjør det for dem. en av dere / begge kan være bærende fra før og fått utbrudd nå, smittet den andre. det kommer små blemmer om det er det. går over av seg selv om 10 dager ca. ganske så smertefull ved første utbrudd.
Gjest HunterLady Skrevet 4. april 2012 #6 Skrevet 4. april 2012 Mest sannsynlig sopp, som slettes ikke pleier å være synlig hverken hos kvinner eller menn. Eller det kan være reaksjon på forskjellige bakteriefloraer som gjør at det svir og klør noen dager. Dette vil gå over, men soppen går ikke over. Dra til lege dersom problemet vedvarer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå