AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 Hei! Jeg har aldri hatt så vondt i magen som jeg har akkurat nå. Ligger på gulvet med bena under magen for at det skal bli bedre, og det er ingen andre hjemme. Skal jeg ringe lege?
belle_ Skrevet 3. april 2012 #3 Skrevet 3. april 2012 Hadde det slik da jeg måtte operere blindtarmen. Hvordan type smerter er det? Har du luft i magen eller er du kvalm eller noe?
ssecret Skrevet 3. april 2012 #4 Skrevet 3. april 2012 (endret) Det kan være at du bare er uvel i magen av en eller annen grunn. Det kan gjøre helt ekstremt vondt for mange. Jeg hadde så vondt at jeg trodde det måtte være blindtarmen en gang. Men for all del, du kan aldri vite. Ring gjerne legevakten for å spørre om råd Best å være sikker! Endret 3. april 2012 av ssecret
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #5 Skrevet 3. april 2012 Hvor gammel er du, hvor lenge har smerten vart, lenge til mensen, tisser du uten smerter, feber eller andre symptomer? 1
Marsipan Skrevet 3. april 2012 #6 Skrevet 3. april 2012 Om smerten ikke er verre enn at du klarer å skrive et innlegg på KG, så går det nok bra... 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå