Gå til innhold

Blue Village Kypros

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi vurderer å reise til Kypros i begynnelsen av juni og har lyst til å bo på et Blue Village anlegg. Vi har 2 barn som da vil være 5 og 3,5 år. På Kypros finnes 3 slike anlegg: Callisto, Althea beach og Nausicaa Beach. Er det noen av dere som kjenner til disse anleggene og kan anbefale noen av dem?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Vi har bodd på Nausicaa Beach. Dette var i 2001. Synes anlegget var veldig bra. Har riktignok aldri bodd på slike anlegg tidligere men ;)...

Flere basseng, god mat, pene leiligheter, aktiviteter etc. Alt i alt bra. Det eneste jeg synes var dumt, var at om du skulle bade i sjøen så var det ned fra "klippen". Men ellers kan det anbefales varmt!

Skrevet

Var på Nausicaa Beach med mine to barn på 6 og 9 år i fjor sommer! Fantastisk flott anlegg, og superdupert for barna! Anbefales! :D

Dina

Skrevet

Gjest skrev:

Det eneste jeg synes var dumt, var at om du skulle bade i sjøen så var det ned fra "klippen". Men ellers kan det anbefales varmt!

Det ligger en nydlig sandstrand like ved hotellet, 3-4 minutter å gå... mulig den er "laget" etter at Gjest var der...! :wink:

Skrevet

Vi var på Blue Village Callisto Hotel i aug/sept. Kjempeflott!!!!

Det ligger helt nede ved sjøen og har gangavstand til sentrum.

Et kjempestort hovedbasseng med barnebasseng,andre mindre basseng, innendørs basseng,trimrom,vaskemaskinrom,egen butikk på området, flere restauranter,barer,barneklubber,underholdning hver kveld, lege to ganger i uka(som vi fikk bruk for),internett,massage av fysioterapeut, spillehjørne etc. etc. Vi hadde 4-rom leilighet, som viste seg å være stor og romslig i to etasjerm/aircondition.

Nå kjenner ikke jeg de to andre, men Callisto er flott ! :D

Skrevet

Har ikke bodd på Althea men var innom der og tittet i fjor sommer (med tanke på å bo der neste gang vi skal nedover). Flott anlegg og ikke mange meter til flott sandstrand ved sjøen. De andre to plassene kjenner jeg ikke til, så om de er bedre eller dårligere er ikke godt å si ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...