Eske Skrevet 3. april 2012 #21 Skrevet 3. april 2012 Og om du velger 4 eller 4s og altså må ha et microsim så sender teleselskapet deg et slikt et helt kostnadsfritt på oppfordring :-)
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #22 Skrevet 3. april 2012 Da tviler du ganske feil. Iphone 3gs bruker samme sim kort som din gamle Sony Ericsson. Om du derimot velger Iphone 4/4s/5 må du ha micro sim. Men det er bare ringe til der du har sim kort fra nå, og be de sende et micro sim. Du får fortsatt samme telefon og samme abonnement. Jaha? Det høres jo lovende ut. Jeg skal ta meg en research-runde i nærmeste Telekiosk og høre hva de evt. kan tilby og foreslå. Absolutt aktuelt å bestille en 3gs, så lenge jeg er helt sikker på at jeg ikke blir sittende med skjegget i én eller annen postkasse...
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #23 Skrevet 3. april 2012 Og om du velger 4 eller 4s og altså må ha et microsim så sender teleselskapet deg et slikt et helt kostnadsfritt på oppfordring :-) Fabelaktig. ts
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #24 Skrevet 3. april 2012 Jaha? Det høres jo lovende ut. Jeg skal ta meg en research-runde i nærmeste Telekiosk og høre hva de evt. kan tilby og foreslå. Absolutt aktuelt å bestille en 3gs, så lenge jeg er helt sikker på at jeg ikke blir sittende med skjegget i én eller annen postkasse... Hehe. Ja, jeg skjønner jo det. Det er viktig å være sikker. Men jeg er en teknologifreak i 20årene, Så kan det meste innenfor slike ting Men det er jo bare å ta en telefon til f.eks. Telenor/netcom (Eller den operatøren du har nå) før du bestiller hvis du er usikker
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #25 Skrevet 3. april 2012 Hehe. Ja, jeg skjønner jo det. Det er viktig å være sikker. Men jeg er en teknologifreak i 20årene, Så kan det meste innenfor slike ting Men det er jo bare å ta en telefon til f.eks. Telenor/netcom (Eller den operatøren du har nå) før du bestiller hvis du er usikker Jeg har Telenor. Det er i og for seg ikke så superviktig å få til absolutt den billigste varianten, det er uansett jobben som betaler , men ettersom jeg er blitt oppfordret til å ikke gå for absolutt dyreste løsning, tenkte jeg å se hva jeg kan få til innenfor det jeg selv føler er akseptabelt. Jeg er liksom ikke typen til å måtte ha det nyeste nye av det nye til enhver tid, og å skifte telefon hver gang det kommer en oppdatert og oppgradert versjon på markedet, synes jeg er både uetisk og litt... Ja. Det er hva jeg synes. Men tusen takk for alle tips!
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #26 Skrevet 3. april 2012 På Telekiosken fikk jeg tilbud om en iPhone 4s til 3000,-. Jeg kan flytte med meg abonnementet, men binde det for nye to år. Det gjenstår ett år av forrige bindingstid, så sånn sett er det i praksis bare ett år ekstra. I tillegg må jeg betale kr. 49,- mer i måneden (pga. prisstigning på abonnementet, tror jeg) i to år. Hva tror dere som har peil, er dette et ok tilbud? For det er kanskje ikke noe å spare på å gå direkte til apple? Der fant jeg jo iPhone 4 til 3900,-, eller 3gs til 2890,-, begge ulåst. Det blir 900 kroner i forskjell på s/ikke s. Så blir jeg "straffet" med å måtte binde i ett år mer enn hva som er tilfellet pr. i dag, + de 50 i måneden i to år - som utgjør litt mer enn prisforskjellen. ts
Morgan Skrevet 3. april 2012 #27 Skrevet 3. april 2012 Hvis du regner dette over et helt år,vil du oppdage at de billige lokketilbudene med binding til Kr.1,- og slikt blir mye dyrere enn å kjøpe en mobil kontant ut av lommeboken og helt og holdent bestemme selv hvilket abbonement du vil ha,som passer til ditt bruk. Jeg sjekket tidligere,du kunne kjøpe iPhone på Telenor sin hjemmeside til kr.1,- med et abbonement som DE bestemte......totalsum på et år kom på 13.000,- kroner....slå den! Du får da et abbonement som ikke matcher din bruk......med alt slags surr som du gir bangen i Kjøp telefonen cash,så logger du deg inn på Telenor sin side og endrer abb. ditt til å passe med hvor mange Megabyte du vil det skal ha i måneden. Det er antall megabyte som er interessant for deg,for en smart telefon laster ned i MB og ikke tellerskritt...slik som på ditt gamle abb. Du sier du ikke trenger det nyeste hele tiden,vær dog oppmerksom på at noen apps ikke fungerer på iPhone 3,da den ikke har all softwaren som 4ern har... Telenor sine surfeabb: http://www.telenor.no/privat/mobil/mobilabonnement/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå