Gå til innhold

BDSM (poll)


AnonymBruker

BDSM (poll)  

46 stemmer

  1. 1. Liker du BDSM? (jenta som underdanig)

    • Har forsøkt BDSM og det fristet til gjentagelse
      22
    • Har forsøkt BDSM og det fristet IKKE til gjentagelse
      0
    • Har lyst til å forsøke BDSM
      13
    • BDSM er helt uaktelt for meg og jeg holder meg langt unna!
      11


Anbefalte innlegg

Lurer på hva jenter tenker i forhold til BDSM......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og dette posta du fire gongar fordi?

Sannsynligvis fordi forumet nettopp hang seg skikkelig opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke se bort ifra at dette er langt mer vanlig enn man kanskje ville tro, TS. Jeg kan i alle fall bekrefte at de jeg kjenner som driver med dette stort sett er helt vanlige mennesker utad. De ytterste få nok ville tippet seg til at jeg driver med dette utfra hvordan jeg oppfører meg i dagliglivet, for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Definer BDSM, please. Vanskelig å vite hva man skal svare uten å vite hvilke definisjoner det opereres med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemte bare "Har forsøkt BDSM og det fristet til gjentagelse." jeg, da har jeg iallefall stemt.

(Jeg driver aktivt med BDSM :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som flere andre her; hva med de som definerer seg selv som BDSM-ere? :fnise: For all del, det er ikke mye BDSM-sex jeg driver med, men jeg har innsett at det er en del av meg som det er viktig å hente frem fra tid til annen.

Definisjonen av uttrykket BDSM er forøvrig som følger (ref. SMil Norge):

Bondage and Dicipline, Dominance and Submission, Sadism and Masochism.

Begrepet innebærer med andre ord ganske mye. Det er ikke slik at alle som liker å bli bundet fast liker å få deng, og det er ikke slik at de som tenner på å dominere psysisk nødvendigvis liker å påføre smerte. Selv er jeg en salig blanding som kan like å bli bundet fast og å binde fast, jeg elsker å bli utsatt for psykisk dominans, jeg liker smerte, og jeg syns det er ufattelig morsomt å stå med en søt liten nihalet katt over en person som er bundet fast og blindfoldet, og se hvordan kroppen spenner seg for hvert slag - særlig hvis han/hun ikke er forberedt på det første slaget :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som flere andre her; hva med de som definerer seg selv som BDSM-ere? :fnise: For all del, det er ikke mye BDSM-sex jeg driver med, men jeg har innsett at det er en del av meg som det er viktig å hente frem fra tid til annen.

Definisjonen av uttrykket BDSM er forøvrig som følger (ref. SMil Norge):

Bondage and Dicipline, Dominance and Submission, Sadism and Masochism.

Begrepet innebærer med andre ord ganske mye. Det er ikke slik at alle som liker å bli bundet fast liker å få deng, og det er ikke slik at de som tenner på å dominere psysisk nødvendigvis liker å påføre smerte. Selv er jeg en salig blanding som kan like å bli bundet fast og å binde fast, jeg elsker å bli utsatt for psykisk dominans, jeg liker smerte, og jeg syns det er ufattelig morsomt å stå med en søt liten nihalet katt over en person som er bundet fast og blindfoldet, og se hvordan kroppen spenner seg for hvert slag - særlig hvis han/hun ikke er forberedt på det første slaget :nigo:

Jeg sier at jeg driver med det, da jeg "driver" med alle 6 tingene, eller 4 da, siden jeg kun er underdanig.

For meg elsker jeg å bli disiplinert (Ha regler, bli straffet om de ikke følges), elsker å bli bundet fast, er underdanig og tenner veldig på å motta smerte for noen.

Er vanskelig å definere hva som "skal til" før en praktiserer BDSM, men jeg tror at så lenge man nyter minst en/to av tingene, så er man inne i litt av det.

Man trenger f.eks ikke å like å motta/påføre smerte for å være inne i bdsm.

Egentlig hadde det vært litt spennende med en egen bdsm-tråd.

Har tenkt litt på akkurat det. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...