Gå til innhold

Aldersforskjell

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, i helga var jeg på tur og fest og fant straks tonen med en fyr.

Det tok ikke lange tiden før det ble litt klining, dansing og til sengs.

Han var helt perfekt bortsett fra en ting....

Han var litt i det yngste laget.... 19 år, og jeg er 29 :P

Men ingen av oss brydde seg noe om det.

Men hva tenker andre folk om det ?

Er kanskje greier andre veien om mannen hadde vært 39 år for da hadde det kanskje vært mer normalt ?

Men med en gutt på 19 da ?

Jeg har en tendens til å falle for yngre gutter,men det har aldri skjedd med så unge før.

Så lurer bare på hva folk mener om det... Er det greit,var jo bare en ons. Eller burde jeg holdt meg borte fra ham for det er æsj eller what ever ?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

cougar :fy_fy: hehe neida :troest:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, i helga var jeg på tur og fest og fant straks tonen med en fyr.

Det tok ikke lange tiden før det ble litt klining, dansing og til sengs.

Han var helt perfekt bortsett fra en ting....

Han var litt i det yngste laget.... 19 år, og jeg er 29 :P

Men ingen av oss brydde seg noe om det.

Er kanskje greier andre veien om mannen hadde vært 39 år for da hadde det kanskje vært mer normalt ?

Men med en gutt på 19 da ?

Jeg har en tendens til å falle for yngre gutter,men det har aldri skjedd med så unge før.

Så lurer bare på hva folk mener om det... Er det greit,var jo bare en ons. Eller burde jeg holdt meg borte fra ham for det er æsj eller what ever ?

Først av alt gratulerer, det er alltid deilig å få pult. Aldersforskjellen betyr ikke noe og hva andre synes skal du heller ikke bry deg om. Du skal bry deg om deg selv og at du har det bra, og du skriver at han var et bra knull så da var det bra at du lå med han.

• Liker 3
Gjest Nuppdupp
Skrevet

hvorfor bryr du deg? det var bare et ons og ingen trenger å vite noe :gjeiper: var litt ungt, men :gjeiper: :gjeiper:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis mannen er 19 og dama 29 er det greit. Hvis en mann på 29 har sex med en jente på 19 er det bare ekkelt.

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Hvis mannen er 19 og dama 29 er det greit. Hvis en mann på 29 har sex med en jente på 19 er det bare ekkelt.

sier hvem? har samme mening samme hvilket kjønn

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke noe farlig! Jeg også liker at gutta er litt yngre :) Jeg har hatt flere ons med en gutt på 21 år (jeg er 26). Syns det bare er digg. De yngre gutta er så mye mer uskyldig og takknemlige ;) Bare kjør på du AB :):) :humpe:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er helt greit jeg.

Så lenge man koser seg betyr ikke aldersforskjellen noe... Jeg har selv hatt ONS med jenter halvparten så gammel som meg, og vi har åpenbart begge digget det.

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge begge er voksne, dvs. over 18 og alt er frivillig så ser jeg ikke noe i veien i det uansett hvilket kjønn som er yngst.

Hilsen mann.

• Liker 2
Skrevet

Spiller det noen rolle da? I alle tilfeller synes ihvertfall jeg det er kult og det er jo en vinn-vinn situasjon for dere begge.

Var han et bra ligg da?

:)

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge begge er voksne, dvs. over 18 16 og alt er frivillig så ser jeg ikke noe i veien i det uansett hvilket kjønn som er yngst.

Hilsen mann.

• Liker 3
Skrevet

Jeg er litt uenig i den der jeg.. Greit nok at den seksuelle lavalderen er 16, men jeg syns det er litt ekkelt med noen som nærmer seg 30 og puler på en som er under 18, samma hva kjønn det er. Men det er jo lovelig da, men personlig syns jeg det er ekkelt. Men fa 18 og oppover bryr jeg meg ikke. Henger nok mest med at det er stor forskjell på modenheten til en 16 åring og en 18 åring og når man er såpass ung har man ikke all verdens erfaring med det motsatte kjønn (veldig ofte) og man er rett og slett mer sårbare for å bli utnyttet. Har ikke peiling på hvor mange 16 åringer jeg har hørt opp igjennom som tror de kommer til å bli sammen med en de har hatt ONS med, og så føler de seg bedratt når personen likevell gir f..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Utrolig mange flotte og villige 16-17 år gamle jenter der ute.

Jeg er gammel nok til å være faren deres, men har ingen skrupler med å ha ons med slike ungfrøkner. Du verden så faste og fine de er i kroppen, og det oppveier at de ofte er svært uerfarne i sengen.

:sengekos:

Skrevet

Så lenge man ikke bryter den seksuelle lavalderen er jo alt lov. Et av de gyldne ONS-budene det: Finnes ingen restriksjoner på alder utover det at man må holde seg over den seksuelle lavalder.

Legg moral til sides, nyt livet, have fun ;-)

-Domino

• Liker 1
Skrevet

Utrolig mange flotte og villige 16-17 år gamle jenter der ute.

Jeg er gammel nok til å være faren deres, men har ingen skrupler med å ha ons med slike ungfrøkner. Du verden så faste og fine de er i kroppen, og det oppveier at de ofte er svært uerfarne i sengen.

:sengekos:

Så du liker å pule udugelige faste unge pikekropper?

Undres hva de får ut av sexen jeg..

-Domino

AnonymBruker
Skrevet

Det var kanskje et teit spørsmål men måtte bare høre hva andre mente om det. Kompisene hans reagerte litt på det.

Men han selv brydde seg ikke, så da brydde ikke jeg meg heller.

TS

Skrevet

hadde det vært et ons hadde jeg tatt for meg av ungdommen :gjeiper: så lenge de allerede har "gjort det" noen ganger :gjeiper:

• Liker 1
Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Nei, når det kun var et ONS er det helt ok. Ville derimot ha rynka litt på nesetippen om det var noe mer fast forhold når aldersgrensa går den veien...

AnonymBruker
Skrevet

Så du liker å pule udugelige faste unge pikekropper?

Undres hva de får ut av sexen jeg..

-Domino

pule rynkefrie, strammer kropper i motsetning til 25+ år gamle damer med appelsinhud, hengepupper, rynker, uren hud, strekkmerker osv osv. nei, si det du...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...