AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #21 Skrevet 3. april 2012 tror han har deg som tidsfordriv. høres ikke ut som om han er interessert i vennskap utover den kontakten dere har nå :gjeiper: Men er det vanlig å ha noen som tidsfordriv nesten et halvt år, uten å gå lei?
Gjest Nuppdupp Skrevet 3. april 2012 #22 Skrevet 3. april 2012 Men er det vanlig å ha noen som tidsfordriv nesten et halvt år, uten å gå lei? vanlig vet jeg ikke om det er. jeg har en venn som det :gjeiper: svarer sjeldent når han spør om vi skal møtes. men nå har vi avtalt et møte da. første gang på 2 år 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #23 Skrevet 3. april 2012 vanlig vet jeg ikke om det er. jeg har en venn som det :gjeiper: svarer sjeldent når han spør om vi skal møtes. men nå har vi avtalt et møte da. første gang på 2 år Er det en spesiell grunn til at du ikke svarer når han spør om dette? Trodde det var "normal høflighet" å svare jeg. 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 3. april 2012 #24 Skrevet 3. april 2012 Er det en spesiell grunn til at du ikke svarer når han spør om dette? Trodde det var "normal høflighet" å svare jeg. fordi jeg tviler ofte på om jeg vil møte han i frykt for at det skal oppstå følelser. dessuten har det skjedd ting i livet mitt som har gjort meg utmattet. han har vært veldig forståelsefull for at jeg ikke har svart på akkurat det spørsmålet jeg har fortalt hvorfor. spør han om hvorfor han ikke svarer på spørsmålet ditt? 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #25 Skrevet 3. april 2012 fordi jeg tviler ofte på om jeg vil møte han i frykt for at det skal oppstå følelser. dessuten har det skjedd ting i livet mitt som har gjort meg utmattet. han har vært veldig forståelsefull for at jeg ikke har svart på akkurat det spørsmålet jeg har fortalt hvorfor. spør han om hvorfor han ikke svarer på spørsmålet ditt? Jeg forstår. Du har da i det minste forklart årsaken, noe min utvalgte ikke har. Tror snart det er på tide å spørre om en grunn, som du sier 1
Steinar40 Skrevet 3. april 2012 #26 Skrevet 3. april 2012 Han er virkelig ikke til å bli klok på... I dag tok han kontakt, og nevnte absolutt ingen ting om sms-en jeg sendte i går. Dette er til å bli gal av. Jeg må virkelig få klarhet i hva det er han prøver å oppnå! Det som kan være veldig vanskelig å forstå når det gjelder andre folk, det er at altfor mange ikke tenker lengre enn sin egen nesetipp. Og knapt nok så langt. Det finnes med andre ord ingen mål og mening. Alt er basert på impuls og hva som passer seg best for dem selv i øyeblikket.
Gjest Anna.S Skrevet 3. april 2012 #27 Skrevet 3. april 2012 En mann som er skikkelig intressert tar selv initiativ for å treffes! 1
Okapi Skrevet 3. april 2012 #28 Skrevet 3. april 2012 En mann som er skikkelig intressert tar selv initiativ for å treffes! Tullball. Er masse ganger jeg har vært skikkelig interessert men ikke gjort noe. 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #29 Skrevet 5. april 2012 Tullball. Er masse ganger jeg har vært skikkelig interessert men ikke gjort noe. Hvorfor har du ikke gjort noe, hvis du har hatt sjansen, og alt har god kontakt med henne?
Okapi Skrevet 5. april 2012 #30 Skrevet 5. april 2012 Hvorfor har du ikke gjort noe, hvis du har hatt sjansen, og alt har god kontakt med henne? Den siste der la du til. :gjeiper: Jeg tenkte mest på tilfellene der jeg ikke hadde fått noe særlig kontakt.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #31 Skrevet 6. april 2012 Den siste der la du til. :gjeiper: Jeg tenkte mest på tilfellene der jeg ikke hadde fått noe særlig kontakt. Beklager :gjeiper: I tilfeller hvor du har kontakt, og er interessert bruker du vel mulighetene du har? Det forsterker vel sannsynligheten for at gutten i dette tilfellet ikke er interessert i så mye mer enn et vennskap, ettersom at vi har mye kontakt?
Okapi Skrevet 6. april 2012 #32 Skrevet 6. april 2012 Tja, husker nesten ikke, er så lenge siden, men jeg antar jeg ville tatt kontakt om jeg trodde hun var interessert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå