AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Hei, Jeg møtte en gutt i september i fjor. Vi har hatt kontakt nesten daglig, og minst et par ganger i uken siden, hovedsakelig på facebook og sms. Vi har også møtt hverandre til middag og turer, da hovedsakelig på mitt initiativ. Han virker veldig interessert når vi snakker sammen og de gangene vi har møttes. Sist gang vi var sammen var før jul i fjor (!). Vi gikk tur, og hadde det veldig hyggelig sammen. Etter dette har vi fortsatt å prate med hverandre, og det har vært varierende hvem som starter samtalen og hva vi snakker om. Har også forsøkt å spørre han noen ganger etter nyttår om vi ikke skulle finne på noe igjen, men begge har hatt det travelt de siste månedene pga. skole og jobb, så det har ikke blitt noen nye møter. Jeg sendte en sms i går og spurte om vi ikke skulle ta en tur siden det var påskeferie, men fikk aldri svar på denne. Detter har også hendt før, og bare når jeg har foreslått å møtes. Ellers hvis vi starter en samtale via sms kommer svarene raskt og er kjempe hyggelige og interesserte. Synes det er veldig merkelig at det bare er når det blir snakk om å møtes at han lar vær å svare? Er det andre som har opplevd det samme? Synes tegnene er veldig sprikende. På den ene siden virker har kjempe interessert og spør masse, og vi har en super kjemi, på den andre siden er det dette med svarene. Kjempe rart synes jeg også det er at han lar være å kommentere disse sms-ene i ettertid. Noen tanker om hva han vil? Kunne egentlig tenke meg å ringe han, men siden det er så lenge siden sist vi møttes, er jeg rett for at det blir rart. Kan jeg ringe? Er også super redd for å bli for masete... Er heller ikke av den typen som forsøker å spille hard to get. Liker jeg gutten gir jeg like mye tilbake som jeg får. Vil så gjerne at dette skal bli noe mer enn en drømmende flørt Det har jo tross alt gått lang tid siden vi møtte hverandre for første gang. Gutter og sms altså
Lizbeth Skrevet 2. april 2012 #2 Skrevet 2. april 2012 Jeg er vel på en eller annen måte i samme situasjon, så venter spent på svar her, hehe!
eva-80 Skrevet 2. april 2012 #3 Skrevet 2. april 2012 den derre karen høres enten veldig tafatt eller egentlig ikke interessert ut. gutter som vil ha et forhold med ei jente er PÅ.. hele tiden.. om han ikke liker sms så ringer han. Ikke for å være frekk men tror han ser på dette som en tidsfordriv... Jeg synes du skal ringe han for å bringe klarhet. si det som det er.. at du liker han godt og kunne tenke deg et forhold med han, men denne gå rundt grøten er ikke din stil så du vil gjerne vite om han er interessert mere enn kompisskap. du trenger ikke å bruke mere tid, energi, tanker og penger på noen som det blir ikke mere med. Lykke til
Steinar40 Skrevet 3. april 2012 #4 Skrevet 3. april 2012 Sist gang vi var sammen var før jul i fjor (!). Vi gikk tur, og hadde det veldig hyggelig sammen. Etter dette har vi fortsatt å prate med hverandre, og det har vært varierende hvem som starter samtalen og hva vi snakker om. Har også forsøkt å spørre han noen ganger etter nyttår om vi ikke skulle finne på noe igjen, men begge har hatt det travelt de siste månedene pga. skole og jobb, så det har ikke blitt noen nye møter. Jeg sendte en sms i går og spurte om vi ikke skulle ta en tur siden det var påskeferie, men fikk aldri svar på denne. Detter har også hendt før, og bare når jeg har foreslått å møtes. Ellers hvis vi starter en samtale via sms kommer svarene raskt og er kjempe hyggelige og interesserte. Synes det er veldig merkelig at det bare er når det blir snakk om å møtes at han lar vær å svare? Er det andre som har opplevd det samme? Det er stor geografisk avstand mellom dere tydeligvis? Da blir det fort et ork å treffes i praksis. Og dyrt. Tenker nok du heller bør finne på noe annet å kaste bort tiden på.
Gjest Tidssone Skrevet 3. april 2012 #5 Skrevet 3. april 2012 Han er faktisk ikke interessert. Dersom du spør ham rett ut hva det er som gjør at han ikke finner tid til å treffe deg og aldri tar initiativ til å treffes, får du helt sikkert et svar som bekrefter påstanden min.
Okapi Skrevet 3. april 2012 #6 Skrevet 3. april 2012 Jeg er fullstendig håpløs når det gjelder å svare på SMS og meldinger generelt. Sliter vel litt med å vite hva jeg skal si. Funker mye bedre å ringe, da får man iallefall umiddelbar respons. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #7 Skrevet 3. april 2012 Takk. Som flere av dere sier, virker det som om han bare bruker dette som et tidsfordriv. Tror dere kanskje han bare ønsker å ha meg som en god venn? Jeg kan jo nevne at han skal reise bort i juli på ubestemt tid, til et annet sted i Norge, men mest sannsynlig to år. Kan det være en av grunnene til at han er så tilbakeholden? Jeg har visst flere ting jeg trenger litt klarhet i, og det virker som om de fleste av dere er enige i at jeg bør ringe. Jeg får ta mot til meg å gjøre det en av de kommende dagene Eller tror dere jeg bør vente til han tar kontakt? TS
Steinar40 Skrevet 3. april 2012 #8 Skrevet 3. april 2012 Han er faktisk ikke interessert. Dersom du spør ham rett ut hva det er som gjør at han ikke finner tid til å treffe deg og aldri tar initiativ til å treffes, får du helt sikkert et svar som bekrefter påstanden min. Og du tror på at han kommer til å si akkurat hva han egentlig tenker fordi at alle folk er så veldig ærlige sånn sett? 1
Gjest Tidssone Skrevet 3. april 2012 #9 Skrevet 3. april 2012 Og du tror på at han kommer til å si akkurat hva han egentlig tenker fordi at alle folk er så veldig ærlige sånn sett? Klart han gjør.
Envy Skrevet 3. april 2012 #10 Skrevet 3. april 2012 Jeg hadde også en jeg drev og datet nylig. Vi kunne være i en trivelig, god samtale på face/sms, men så fort jeg nevnte møtes, eller bare ringes, sluttet han å svare, selv om svarene da nettopp kunne ha kommet som perler på ei snor. Nei, sånne feiginger er håpløst. Finn en annen som gir deg en god følelse, i steden for å sitte og lure 2
Steinar40 Skrevet 3. april 2012 #11 Skrevet 3. april 2012 Klart han gjør. Og hvis du ser ut av vinduet ditt akkurat nå; ser du da en flygende gris? hehe 1
Gjest Tidssone Skrevet 3. april 2012 #12 Skrevet 3. april 2012 Og hvis du ser ut av vinduet ditt akkurat nå; ser du da en flygende gris? hehe Ja. Den er grønn og har lilla prikker. Og jeg er oppriktig glad for at i mitt liv kan griser innimellom fly. Det gjør at jeg fortsatt er optimistisk, håpefull, glad og positiv. 3
Steinar40 Skrevet 3. april 2012 #13 Skrevet 3. april 2012 Ja. Den er grønn og har lilla prikker. Og jeg er oppriktig glad for at i mitt liv kan griser innimellom fly. Det gjør at jeg fortsatt er optimistisk, håpefull, glad og positiv. Jada, det skader ikke å kunne se optimistisk på livet. Bare det ikke blir totalt urealistisk. Som logiker og realist så tror jeg imidlertid stort sett bare på det jeg faktisk ser at skjer i praksis.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 3. april 2012 #14 Skrevet 3. april 2012 Jada, det skader ikke å kunne se optimistisk på livet. Bare det ikke blir totalt urealistisk. Som logiker og realist så tror jeg imidlertid stort sett bare på det jeg faktisk ser at skjer i praksis. Sier du som har lagt livet på hylla i mange år pga en dame som ikke klarer å svare deg i klartekst. 1
Gjest Tidssone Skrevet 3. april 2012 #15 Skrevet 3. april 2012 Jada, det skader ikke å kunne se optimistisk på livet. Bare det ikke blir totalt urealistisk. Som logiker og realist så tror jeg imidlertid stort sett bare på det jeg faktisk ser at skjer i praksis. Men jeg tror muligens at de tingene som _faktisk_ skjer i _praksis_ i mitt liv, er fundamentalt forskjellige fra de tingene som _faktisk_ skjer i _praksis_ i ditt liv, Steinar. Jeg liker mitt liv som det er og har ikke behov for at du skal bruke tiden din på å "realitetsorientere" meg. 1
Steinar40 Skrevet 3. april 2012 #16 Skrevet 3. april 2012 Men jeg tror muligens at de tingene som _faktisk_ skjer i _praksis_ i mitt liv, er fundamentalt forskjellige fra de tingene som _faktisk_ skjer i _praksis_ i ditt liv, Steinar. Jeg liker mitt liv som det er og har ikke behov for at du skal bruke tiden din på å "realitetsorientere" meg. Det var heller ikke mitt poeng. Poenget mitt var din kommentar/råd til TS og hvor realistisk det egentlig er.
Steinar40 Skrevet 3. april 2012 #17 Skrevet 3. april 2012 Sier du som har lagt livet på hylla i mange år pga en dame som ikke klarer å svare deg i klartekst. Du skal ikke gjøre som jeg gjør. Du skal gjøre som jeg sier hehe 1
Envy Skrevet 3. april 2012 #18 Skrevet 3. april 2012 Det var heller ikke mitt poeng. Poenget mitt var din kommentar/råd til TS og hvor realistisk det egentlig er. Må egentlig si meg litt enig med deg, Steinar 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #19 Skrevet 3. april 2012 Han er virkelig ikke til å bli klok på... I dag tok han kontakt, og nevnte absolutt ingen ting om sms-en jeg sendte i går. Dette er til å bli gal av. Jeg må virkelig få klarhet i hva det er han prøver å oppnå!
Gjest Nuppdupp Skrevet 3. april 2012 #20 Skrevet 3. april 2012 tror han har deg som tidsfordriv. høres ikke ut som om han er interessert i vennskap utover den kontakten dere har nå :gjeiper: 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå