Gjest glamourgirl Skrevet 19. januar 2004 #21 Del Skrevet 19. januar 2004 Ja, kjenner mange, og har vært på TV endel sjøl. Jeg er for all del ikke kjendis, men har skrevet et par autografer... Den ene gangen til en som trodde jeg var Kate Winslet 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 19. januar 2004 #22 Del Skrevet 19. januar 2004 Hm. Har en forelder som er C-kjendis Vært i avisa og på tv et par ganger. Har vært i et blad selv og - men er jo ikke akkurat en kjendis fordet ;-) Kjenner noen ikke-de-mest-kjente-kjendiser, og jeg har møtt Herborg Kråkevik for noen år siden,- hun var sinnsykt koselig og sprudlende! Gikk i klasse med to jenter som hadde svært kjente fedre, på barneskolen. Har dessuten en kusine som er sammen med en kjendis, - men jeg synes ikke stort om ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2004 #23 Del Skrevet 19. januar 2004 Har samboer derifra, derfor gjest hele tiden. Så var jeg nabo til en som spiller i "martin" i mange år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Popelka ulogget Skrevet 20. januar 2004 #24 Del Skrevet 20. januar 2004 Kjenner hun i "TV2 hjelper deg". Vi er på hils men ikke nære venner. Kjenner en del politikere også. Og to av eksene mine dukker opp på skjermen i ny og ne, men tviler på at de kan kalles kjendiser. Ellers ser jeg tidligere finansminister Arne Skauge hver gang jeg er på butikken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 20. januar 2004 #25 Del Skrevet 20. januar 2004 Kjæresten er bestekompiss med Janove Kaizers- en riktig kjernekar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 21. januar 2004 #26 Del Skrevet 21. januar 2004 Kan ikke akkurat si at jeg kjenner de så veldig godt, men kjenner til de i form av at jeg har gått i klasse med, gått på samme skole, har bodd på samme sted, bor på samme sted, er i slekt med, sambo er i slekt med, sambo kjenner, og har hilst på. Dette gjelder da utenriksreporter, idrettsfolk, sportsreporter (for det meste fotball), musikere, folk som er i musikkbransjen, skuespillere, politikere, to realitydeltakere, og stortingsfolk. Ja, og så kjente jeg noen som var i Norge Rundt en gang for lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emy Skrevet 21. januar 2004 #27 Del Skrevet 21. januar 2004 Kjenner mange innenfor fotballen ja så for meg blir det mange kjente på tv både titt og ofte For de EKSTRA kjente :blunke: er jeg på tribunen når kampen går så da blir det lite tv-titting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. januar 2004 #28 Del Skrevet 21. januar 2004 Er noen få tastetrykk unna Robert Stoltenberg, men kjenner ham ikke. Ellers har jeg hatt et 7 minutters innslag på lokal-TV for en stund siden. Med meg selv i hovedrollen! Litt gøy når butikkdamene hjemme og vaskedamene på skolen sier at de så meg. Hehe. Tok meg godt ut syns jeg, selv om jeg var noget beruset det siste minuttet... Hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 21. januar 2004 #29 Del Skrevet 21. januar 2004 Jan Erik Knarbakk som er sammen med Per Kistian Foss, er søskenbarnet til pappa. Så kjenner jeg en del av Trønderske musikkfolk. Har også hatt litt kontakt med Dj tiesto for noen år siden. Mamma var sammen med Gynter i The julekalender for mange år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2004 #30 Del Skrevet 21. januar 2004 Ja, kjenner flere som er på tv både støtt og stadig - både nyheter og faste programposter. De fleste er gamle kolleger. Ellers bor jeg på et lite sted da, så de fleste lokalpolitikerne er man jo på hils med Jeg kjenner Suz, en haug naboer, kolleger, gamle venner, klassekamerater osv... Folk som tilfeldigvis har en synlig jobb. Sjøl er jeg ex-tryne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tilli Skrevet 24. januar 2004 #31 Del Skrevet 24. januar 2004 Har vært borti en del som er/har vært mye på TV men kan vel ikke si jeg kjenner dem så godt. Hadde en del kontakt med en høytsående politiker som liten (fikk en hilsen gjennom en annen fra han, så han husket meg). Har også vært borti en kjente skuespiller og en kjent sanger. Er i slekt med en programleder i TV2 og prater stadig med en som ofte er med i debattprogrammer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 24. januar 2004 #32 Del Skrevet 24. januar 2004 Kjenner en del musikere, så det hender det dukker opp kjente fjes på Beat for Beat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 26. januar 2004 #33 Del Skrevet 26. januar 2004 Kjenner et par musikere, men de begynner bli sjeldne på skjermen nå. Autofil-Larsen og Henning Solberg. Og Kaffe-Bjørn, om noen husker ham. Så var jeg sammen med søsteren til en av de berømte værdamene, om det teller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 26. januar 2004 #34 Del Skrevet 26. januar 2004 Kjenner en som er på skjermen - i NRK. og så traff jeg en gang Morten Sandøy på Ricks - vi ble bare stående og se på hverandre og le: jeg er 154 cm høy, og han er jammen meg ikke no særlig høyere! Perfect match.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 26. januar 2004 #35 Del Skrevet 26. januar 2004 Kjenner godt en på NRK-nyhetene, og en som jobbet i NRK radio og nå i Kanal24. Har gjennom disse hilst på en god del TV-tryner. Dessuten har jeg gått på skole med en populær talkshowvert på NRKs fredagskveld og to filmregissører. Broren min er med i et band som er på TV innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå