Gå til innhold

Kjenner du noen fra skjermen?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Abelone

Lurer på om noen her inne kjenner noen som frekventerer tv-skjermen innimellom; feks en programleder, nyhetsoppleser, såpestjerne e.l.

Kun av nygjerrighet :lol: Jeg tror ikke jeg kjenner ei sjel......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner og kjenner, jeg har gått i samme klasse som en såpeserie-skuespiller, hvis det teller. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Abelone
Kjenner og kjenner' date= jeg har gått i samme klasse som en såpeserie-skuespiller, hvis det teller. :roll:

Klart det teller! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Hadde en politiker som nabo, gikk i samme klasse som en programleder i et program som gikk før, har gått på skole sammen en som er programleder nå, gikk på skole sammen med flere som var med i 80-tallsungdomsprogrammene. Kjenner flere som jobber i lokal-tv og lokalavisa...ja, jeg kjenner visst litt folk fra media, men ikke så mange store store stjerner.

...kom på en til, kjente en som har vært med i mage programmer som folk enten elsker eller hater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, dersom politikarar som har vore på skjermen te, så har eg hatt Hans J.Røsjorde (FrP) som gymlærar, og Kjellbjørg Lunde (SV) som lærar i 6. klasse. Men elles kjem eg ikkje på nokre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et par som jobber i nyhetsredaksjonen hos TV2 og NRK som jeg vet hvem, er uten at jeg kjenner dem så godt. Kommer fra samme plass som meg.

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Har gått i klasse med et par ja, og kjenner et par stk som står på to staver nedover en bakke ( ofte i sikk-sakk) :wink: og der er jo ofte på tven i vinter halvåret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått i klassen med ei som spilte på håndballandslaget og gått klassen over ei som fremdeles spiller på landslaget i håndball, så det vil si at jeg i min barndom kjente to som idag har blitt "kjendisser"!! :ler:

Men har ikke kontakt med noen av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennom livet har jeg truffet flere personer som nå er på tv, film, radio etc fra tid til annen i ulike sammenhenger.

Noen har jeg innimellom kontakt med fortsatt, og noen har jeg ikke kontakt med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjenner flere som er på tv både støtt og stadig - både nyheter og faste programposter. De fleste er gamle kolleger.

Ellers bor jeg på et lite sted da, så de fleste lokalpolitikerne er man jo på hils med :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en X som var mye på tv, og vennina mi har en du kan se nesten hverdag. Og så har jeg en venn, viss far jobber i nyhetene.... Så har jeg jobbet i bransjen selv ( ikke foran kamera) så noen kjente er det vel i ny og ne.... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg frykelig nysjerrig på hvem dere kjenner alle sammen! Selv kjenner jeg ingen, men kan jo "skryte" av at jeg kjenner noen som kjenner noen, hvis det hjelper :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nærmeste jeg kommer er at muttern og bruttern har vært på skjermen èn gang hver. :lol:

Der fikk du meg til å huske at Mamma faktisk har vært på TV også, riktignok Kuwaitisk TV, men dog.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...