terri Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Vet her er noen tråder om nettopp dette temaet, men har likevel et par spm Har slitt med akne i 7 år, men det aller største problemet er fet hud, både i ansiktet og hodebunnen. Nå har jeg akkurat startet opp med isotretenoin 1 og 2 piller, annenhver dag og lurer på når jeg kan forvente meg forbedring? vil jeg bli mye verre før det snur og blir bedre? Trenger også tips til gode hudpleieprodukt under behandlingen?
shifty Skrevet 11. april 2012 #2 Skrevet 11. april 2012 Vet her er noen tråder om nettopp dette temaet, men har likevel et par spm Har slitt med akne i 7 år, men det aller største problemet er fet hud, både i ansiktet og hodebunnen. Nå har jeg akkurat startet opp med isotretenoin 1 og 2 piller, annenhver dag og lurer på når jeg kan forvente meg forbedring? vil jeg bli mye verre før det snur og blir bedre? Trenger også tips til gode hudpleieprodukt under behandlingen? Hei! Hvordan går det med deg? Jeg hentet min første eske på apoteket i går, men er fremdeles redd for å begynne på den. Damene på apoteket ga meg en lekse helt utenom det vanlige om at dette var en dårlig tid å starte på osv med tanke på sommer. Så jeg er veldig usikker.. Du har vel gått i ca. 10 dager nå? Spent på hvordan det går!
Grisejenta Skrevet 11. april 2012 #3 Skrevet 11. april 2012 (endret) Jeg har brukt tetracyclin arco. Hadde ikke stor virkning av det, for det viste seg at jeg hadde en hudsykdom Endret 11. april 2012 av Grisejenta
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå