Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2004 #1 Del Skrevet 18. januar 2004 Heisann, og velkommen til KG! Er du klart over at du har nesten samme brukernavn som meg, bare at du har # i tillegg? Litt forvirrende muligens.... Hilsen Mie :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 18. januar 2004 #2 Del Skrevet 18. januar 2004 Ah, jeg trodde du hadde bytta jeg. :opplyst: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2004 #3 Del Skrevet 18. januar 2004 Nope, jeg har ikke byttet. Og jeg er ikke aktiv inne på graviditet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 18. januar 2004 #4 Del Skrevet 18. januar 2004 Nope' date=' jeg har ikke byttet. Og jeg er ikke aktiv inne på graviditet [/quote'] Ehm, ikke jeg heller (slapp av moder'n ), men jeg har da snappet opp nicket likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 18. januar 2004 #5 Del Skrevet 18. januar 2004 :x Kjenner bare EN mie og hun bor i beeeeeerggen :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 18. januar 2004 #6 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg ville da aldri ha tatt feil! :blunke: Sikker på at du ikke er gravid og har spaltet personlighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2004 #7 Del Skrevet 18. januar 2004 Hilde: Tenk om jeg er blitt helt ko-ko. Tør du være med på kinaresturant da?? care: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. januar 2004 #8 Del Skrevet 19. januar 2004 Flere Mie'r?... blir litt forvirra jeg Hjelper ikke med kruseduller attpå navnet... Uansett - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emy Skrevet 19. januar 2004 #9 Del Skrevet 19. januar 2004 Hei Ja, Mie# her. Unnskyld for at jeg har brukt et nick som er så likt ditt... Riktig at jeg driver og inne på Graviditetssidene titt og ofte ja. Får håpe jeg ikke forpester forumet med min heller ivrige higen etter å bli gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2004 #10 Del Skrevet 19. januar 2004 Det blir for mange like nick :o Jeg blir helt forvirra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 19. januar 2004 #11 Del Skrevet 19. januar 2004 Hilde: Tenk om jeg er blitt helt ko-ko. Tør du være med på kinaresturant da?? care: Jeg er koko, du er koko. Hva søren var den kelneren der da? Det er han som skremmer meg mest, så det kan være lurt å bytte kinarestaurant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. januar 2004 #12 Del Skrevet 19. januar 2004 Hei Ja, Mie# her. Unnskyld for at jeg har brukt et nick som er så likt ditt... Riktig at jeg driver og inne på Graviditetssidene titt og ofte ja. Får håpe jeg ikke forpester forumet med min heller ivrige higen etter å bli gravid. Nei, du forpester selvsagt ikke, det er jo slikt vi har forumet til. Jeg bare lurte på om du muligens kunne tenke deg å endre nick, slik at vi slipper forvirring. Det ville vel ikke være så kjekt for noen av oss å bli forvekslet? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emy Skrevet 19. januar 2004 #13 Del Skrevet 19. januar 2004 Selvsagt kan jeg det Bare et lite problem. Hvordan gjør jeg det? Kan ta Mina eller no slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 19. januar 2004 #14 Del Skrevet 19. januar 2004 Du finner et nick du liker som ikke er opptatt og ikke for lik noen andre sitt, også sender du en pm til Hege som ordner bytte for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. januar 2004 #15 Del Skrevet 26. januar 2004 Selvsagt kan jeg det Bare et lite problem. Hvordan gjør jeg det? Kan ta Mina eller no slikt? Skal du bytte? Til og med jeg blir forvirret når jeg ser nicket ditt . Mina hørtes fint ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2004 #16 Del Skrevet 26. januar 2004 Trodde Mie hadde bytta nick. Men da tok jeg feil. Men blir dog allikevel forvirret. Men Mina er tatt, forresten. Du må sende en PM til Hege. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emy Skrevet 26. januar 2004 #17 Del Skrevet 26. januar 2004 Har gjort det. Beklager forvirringen. Bra vi ikke har lik aventar da om ikke annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. januar 2004 #18 Del Skrevet 27. januar 2004 Har du sendt PM til Hege? Hun pleier å fikse sånt ganske kjapt. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. januar 2004 #19 Del Skrevet 27. januar 2004 To Mie'r??? Trodde også at du hadde bytta nick og var helt kjempegravid jeg esse :o Bare en Mie for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. januar 2004 #20 Del Skrevet 28. januar 2004 To Mie'r??? Trodde også at du hadde bytta nick og var helt kjempegravid jeg esse :o Bare en Mie for meg Kjempegravid, du liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå