AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Hvor vanlig er det at jentene barberer underlivet? Går en del i offentlige svømmehaller,men er ikke ofte jeg ser noen som er barberte. Går ikke barberte jenter i svømmehaller,eller er det nesten ingen som barberer seg for tiden
Hoppetaujenta Skrevet 2. april 2012 #2 Skrevet 2. april 2012 Sjekker du dette svært nøye hver gang du er i svømmehallen?
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #3 Skrevet 2. april 2012 Det er ganske vanlig. Hvordan barberer gutta seg nedentil? FInnes det intimbarberingsutstyr for menn?
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #4 Skrevet 2. april 2012 Finnes det noe spesielt intimbarberingsustyr for kvinner da? En høvel er en høvel, liksom...
RockyRose Skrevet 2. april 2012 #5 Skrevet 2. april 2012 Finnes det noe spesielt intimbarberingsustyr for kvinner da? En høvel er en høvel, liksom... Fins no kremar og såpe for at det skal bli betre og enklare. Det fins og bikinihøvel, som er mindre og skal ta berre bikinilinja..
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #6 Skrevet 2. april 2012 Bruker menn kvinneintimbarberingshøvler??
Nevian Skrevet 2. april 2012 #7 Skrevet 2. april 2012 Ekte menn holder seg til barberkniven begge steder 1
Lizbeth Skrevet 2. april 2012 #8 Skrevet 2. april 2012 Jeg tror ikke jeg har en eneste venninne eller venn som ikke barberer seg nedentil, haha!
AnitaB Skrevet 2. april 2012 #9 Skrevet 2. april 2012 Ekte menn holder seg til barberkniven begge steder Hahaha! :-) Jeg tror at det er nokså vanlig altså. Jeg gjør det da jeg føler meg best når "velstelt".
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #10 Skrevet 3. april 2012 Er vel mer vanlig å legge merke til om noen IKKE har barbert. Jeg bruker ikke glane, men jeg må innrømme at jeg gjorde det her en dag, for den busken... Langt bortover lårene..
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #11 Skrevet 3. april 2012 Jeg er mann og bruker den rosa: http://www.veet.no/veet-3-minute-hair-removal-cream.php Fungerer helt perfekt, og ingen kløe Står at den ikke skal brukes der, men har ikke merket noen negative sider enda. (Og unger har jeg allerede fått, så det er ikke så farlig. hehe)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå