Gå til innhold

Klining på dansegulvet

Fremhevede innlegg

Gjest Søgni
Skrevet

Hvis man skal gå rundt og tro at alle fremmede er potensielle terrorister så tror jeg verden hadde vært et enda mer fiendtlig sted med enda større fremmedfrykt enn hva det allerede er.

Men jeg skjønner selvfølgelig hva dere mener - man tar ikke hva som helst. Og det gjør jeg ikke heller - klininga kommer som regel en god stund etter å ha dansa med vedkommende og jeg har observert reaksjoner mellom han og de han er med osv. Og jeg går kun for de som ser hygeniske ut og som lukter godt.

TS

Bare for å oppklare det, så synes jeg ikke det er noe prinsipielt galt i klining (eller annet) med "fremmede", eller kyssing osv. offentlig for den del. Jeg bryr meg ikke om hvem folk jeg ikke har noe å gjøre med utveksler kroppsvæsker med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare for å oppklare det, så synes jeg ikke det er noe prinsipielt galt i klining (eller annet) med "fremmede", eller kyssing osv. offentlig for den del. Jeg bryr meg ikke om hvem folk jeg ikke har noe å gjøre med utveksler kroppsvæsker med.

Ja, enig. Så lenge det ikke er eller blir mitt problem; så er det ikke mitt problem.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man skal gå rundt og tro at alle fremmede er potensielle terrorister så tror jeg verden hadde vært et enda mer fiendtlig sted med enda større fremmedfrykt enn hva det allerede er.

Men jeg skjønner selvfølgelig hva dere mener - man tar ikke hva som helst. Og det gjør jeg ikke heller - klininga kommer som regel en god stund etter å ha dansa med vedkommende og jeg har observert reaksjoner mellom han og de han er med osv. Og jeg går kun for de som ser hygeniske ut og som lukter godt.

TS

Poenget jeg mente da jeg skrev at man kan møte den neste ABB er jo ikke at man skal se opp for terrorister, men at fremmede mennesker kan vise seg å være drittsekker eller det som verre er. Det er vel ikke så morro å finne ut at man har stått og klint med en som senere viser seg å være et skikkelig rasshøl som ikke akkurat er noe å skryte av.

Skrevet

Klining på dansegulvet høres egentlig ganske upraktisk ut, man må da bli skumpet og dyttet i ett sett. Mye bedre å sitte et eller annet sted i lokalet som er litt roligere! :jepp:

Skrevet

Syns det har litt med folkeskikk å gjøre. Er ikke sikkert det er koselig for andre å se på noen som råkliner rett attmed de :gjeiper:

Gjest Maruwan
Skrevet

Ikke at det er noe galt med det, men klining på dansegulvet er i hvertfall veldig harry.

Skrevet

Jeg er sikker hyklersk nå, men jeg synes det er greit at fremmede kliner på dansegulvet, som forspill til et ONS. Men gjelder det kjærestepar som er ute og lufter lammekjøttet, så tenker jeg bare: "gå hjem til borettslagsleiligheten deres, og hold oss andre utenfor"

Jeg synes det er dumt å kline med fremmede. Du vet jo ikke hvem denne personen er. Det kan være en potensiell voldtektsmann, eller den neste Anders Behring Breivik. Du har jo ingen kontroll over hva slags folk du kan rote deg borti. Bli i det minste kjent med folk før du kysser dem.

Jah, la oss behandle alle ukjente som Anders Behring Breivik :filer: Hvordan skal man møte nye mennesker hvis man tenker sånn? Du er kanskje en av de som kun møter nye folk igjennom allerede eksisterende venner. Da går man glipp av MYE, det må jeg bare få lov til å si...

Skrevet

Jeg synes iallefall det er noe man burde slutte med innen man fyller 20 :fnise:

Helt enig :jepp:

Skrevet

Ikke at jeg gjør det med typen min på dansegulvet, men bryr meg ikke om andre gjør det :)

Skrevet

Personlig er jeg vel en av de som digger spenningen ved å kline med noen når jeg er ute. Jeg er veldig glad i kroppskontakt og når jeg da er singel ser jeg ikke noe grunn til å la være å kose meg litt på byen.

Det jeg merker er at enkelte sender stygge blikk, mens de fleste ikke bryr seg i det hele tatt.

Hva synes du om de som kliner med fremmede på dansegulvet?

Bruker du å gjøre det selv?

Kom med både negativt og positivt!

Det er forskjell på liv og lære; jeg syns ikke det er spesielt stas med andre som kliner på dansegulvet, men jeg syns det har vært stor stas de gangene jeg har gjort det selv. Go figure... :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da er nok klining ganske viktig for den type folk trenger en klem og masse omsorg så de tar til fornuften og ikke skader folk.

... Så du tror 22. juli kunne vært avverget hvis ABB hadde fått flere klemmer og flere ligg? Gimme a break.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...