AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Personlig er jeg vel en av de som digger spenningen ved å kline med noen når jeg er ute. Jeg er veldig glad i kroppskontakt og når jeg da er singel ser jeg ikke noe grunn til å la være å kose meg litt på byen. Det jeg merker er at enkelte sender stygge blikk, mens de fleste ikke bryr seg i det hele tatt. Hva synes du om de som kliner med fremmede på dansegulvet? Bruker du å gjøre det selv? Kom med både negativt og positivt!
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #2 Skrevet 2. april 2012 Upassende. Dansegulvet er til for å danse. Synes man bør finne et mer diskret sted. Går greit å kysse litt under roligdans. 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #3 Skrevet 2. april 2012 Jeg synes det er dumt å kline med fremmede. Du vet jo ikke hvem denne personen er. Det kan være en potensiell voldtektsmann, eller den neste Anders Behring Breivik. Du har jo ingen kontroll over hva slags folk du kan rote deg borti. Bli i det minste kjent med folk før du kysser dem. 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #4 Skrevet 2. april 2012 Kliner ikke med fremmede, men hvis jeg er uten med kjæresten finner vi oss heller en sofa 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #5 Skrevet 2. april 2012 Jeg synes iallefall det er noe man burde slutte med innen man fyller 20 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #6 Skrevet 2. april 2012 Anders Behring Breivik Sjansen er liten for akkurat det Men forstår poenget. Hvem vil kline med noen man ikke vet hvem er?
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #7 Skrevet 2. april 2012 Jeg synes iallefall det er noe man burde slutte med innen man fyller 20 Gjort det en gang. Det er bare teit. Sånn man burde slutte med på tiendeklasseballet. 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #9 Skrevet 2. april 2012 Personlig er jeg vel en av de som digger spenningen ved å kline med noen når jeg er ute. Jeg er veldig glad i kroppskontakt og når jeg da er singel ser jeg ikke noe grunn til å la være å kose meg litt på byen. Det jeg merker er at enkelte sender stygge blikk, mens de fleste ikke bryr seg i det hele tatt. Hva synes du om de som kliner med fremmede på dansegulvet? Bruker du å gjøre det selv? Kom med både negativt og positivt! Kan nusse litt om man feks danser tett, men om vi skal skikkelig kline så tar vi det feks i en sofa eller sted der vi ikke står i veien og det er færre folk. Men det er godt og sunt og kline.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #10 Skrevet 2. april 2012 Dere er så fisefin! Klin i vei og kos dere! 5
Gjest Søgni Skrevet 2. april 2012 #11 Skrevet 2. april 2012 Sjansen er liten for akkurat det Men forstår poenget. Hvem vil kline med noen man ikke vet hvem er? De som gjør det, regner jeg med? Men å bryte ut i vill råklining på et dansegulv synes jeg blir litt mye, altså. For all del, det har nok litt å gjøre med type sted også, noen steder er det jo ikke like åpenbart og iøynefallende. Jeg pleier iallefall ikke å gjøre det.
eva-80 Skrevet 2. april 2012 #12 Skrevet 2. april 2012 Tull.. jeg elsker å småerotisk med kjæresten min , og vi fyllte 30 begge to vi går heller ikke til fjortisplasser da... stygge blikk har vi ikke fått som jeg vet heller.. men vi går på samme plassen og folk kjenner oss igjen .. men det går meste på blikk og kroppskontakt, litt kyssing... jeg elsker den leken, det er som et forspill til resten av natten med han, bygger opp en god og spennt stemning mellom oss... om andre liker ikke å se det, så synd på dem.. snu dere bort sier jeg bare... 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #13 Skrevet 2. april 2012 Klining generelt er et mindre pent syn å se på, i følge min mening da. Men om man kliner litt "uskyldig" (altså, ikke klå, tørrjokke på hverandre osv), så bryr jeg meg fint lite om folk som kliner med hverandre på dansegulvet!
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #16 Skrevet 2. april 2012 Breivik skrev i manifestet sitt at han sjekket utelivet i Tsjekkia i fjor vår, og var borti et par damer. Kjipt for dem.
FantasDick Skrevet 2. april 2012 #17 Skrevet 2. april 2012 Jeg kliner gjerne med kjæresten min på dansegulvet, men ingen andre, selv om jeg er singel. Det er kanskje litt 14is, men vi går på ganske "unge" uteplasser, så ingen som reagerer. Vi er i midten/slutten av 20-årene. 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #18 Skrevet 2. april 2012 Hvis man skal gå rundt og tro at alle fremmede er potensielle terrorister så tror jeg verden hadde vært et enda mer fiendtlig sted med enda større fremmedfrykt enn hva det allerede er. Men jeg skjønner selvfølgelig hva dere mener - man tar ikke hva som helst. Og det gjør jeg ikke heller - klininga kommer som regel en god stund etter å ha dansa med vedkommende og jeg har observert reaksjoner mellom han og de han er med osv. Og jeg går kun for de som ser hygeniske ut og som lukter godt. TS
Gjest Tirkes Skrevet 2. april 2012 #19 Skrevet 2. april 2012 Spørs på dansegulvet og settingen. På et tettpakket utested, i mørket og med "diskolys", der folk flest har promille nok til å bli kasta ut, tenker jeg ikke over det et sekund skulle jeg få øye på det. I litt finere setting, med mer belysning og litt mer.. tja, veloppdragen setting, så synes jeg det er litt harry om jeg ser det. Synes tørrjokking er det eneste som er direkte pinlig å overvære.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #20 Skrevet 2. april 2012 Jeg synes det er dumt å kline med fremmede. Du vet jo ikke hvem denne personen er. Det kan være en potensiell voldtektsmann, eller den neste Anders Behring Breivik. Du har jo ingen kontroll over hva slags folk du kan rote deg borti. Bli i det minste kjent med folk før du kysser dem. Da er nok klining ganske viktig for den type folk trenger en klem og masse omsorg så de tar til fornuften og ikke skader folk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå