Gå til innhold

Jeg kastet opp under akten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten skulle kose oss i går og startet med oralsex. Jeg elsker å suge og kjæresten min elsker å motta, merkelig nok...

Han lå på siden og etterhvert lå han over meg mens han "knullet" munnen min. Problemet var jo at den kom alt for langt ned, jeg hadde ikke sjans til å holde det tilbake. Så jeg kastet opp på kjæresten min, i senga og utover gulvet. Ikke så veldig sexy egentlig, mere flaut.

Så det ble skifting på seng og vasking i stedenfor sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjedde med meg også en gang når jeg sugde typen min. Jeg rakk sånn halvveis å komme meg til badet, men ja synes det var ganske flaut jeg også.. Men var glemt dagen etter :) Sånt skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha heller ha blitt forbanna på kjæresten enn å blitt flau!

Hvorfor la han seg over deg mens du utførte oralsex på han? Det er jo ikke rart du kaster opp, du får jo tvunget kuken hans langt ned i halsen. Ta kontrollen neste gang.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Det der går så fint så. Veldig mange menn liker det forresten. Da føler de at de er mandig og har stor penis! :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk heller ene handa til å holde penis, da har du mer kontroll og kan styre selv hvor langt inn den skal komme :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har verken du eller kjæresten din hørt om brekningsreflekser? Når man får ting stappet langt nok inn i halsen, da brekker man seg (og etterhvert kaster opp). Det er en naturlig refleks som finnes hos alle mennesker, og om man ikke nyter dette, da lar man være å kjøre ting langt ned i halsen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen for en jævel som misbrukte deg på dette viset!

Hahaha! :-)

TS ikke stress med dette. Sånt skjer! Så sant alt gikk bra med deg og begge kan smile av det så er ikke dette noe å bekymre seg over. Jeg synes egentlig at det er noe nokså fantastisk ved det, selv om opplevelsen kanskje ikke var så hyggelig ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som blir tent av litt oppkast da :fnise:

Nei, men dette blir jo veldig på hvor godt dere kjenner hverandre, og hva dere kan le av.

Med noen blir dette veldig kleint og ekkelt, mens det like gjerne kan være morsomt.

Det blir gjerne hva du gjør det til selv, så bare move on fra det, og snakk med han om hvor dypt du egentlig liker å få den. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Det der går så fint så. Veldig mange menn liker det forresten. Da føler de at de er mandig og har stor penis! :jepp:

Vel.

De aller færreste liker å kaste opp(ikke burde man kaste opp ofte heller av hensyn til lukkemuskelen og tannemaljen), og de aller færreste tenner på noe som kjæresten ikke liker.

Du har jo uttrykt mange ganger før at du driver mye med brekninger/deepthroating, og ikke kaster opp når dette skjer.

Og det er med deepthroating som med analsex: det krever skrittvis øvelse, og tenning for akkurat det.

TS spurte ikke om det var rart at hun tente på det(slik du svarer på), hun synes først og fremst det var ubehagelig og flaut.

Så å fremstille det som om det bare er "helt naturlig å munnknulles til man kaster opp - alle gjør det" er en enorm overdrivelse.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Vel.

De aller færreste liker å kaste opp(ikke burde man kaste opp ofte heller av hensyn til lukkemuskelen og tannemaljen), og de aller færreste tenner på noe som kjæresten ikke liker.

Du har jo uttrykt mange ganger før at du driver mye med brekninger/deepthroating, og ikke kaster opp når dette skjer.

Og det er med deepthroating som med analsex: det krever skrittvis øvelse, og tenning for akkurat det.

TS spurte ikke om det var rart at hun tente på det(slik du svarer på), hun synes først og fremst det var ubehagelig og flaut.

Så å fremstille det som om det bare er "helt naturlig å munnknulles til man kaster opp - alle gjør det" er en enorm overdrivelse.

Vel. Nei, jeg kaster ikke opp (tennene mine er glad for det!), men jeg brekker meg som alle andre.

Jeg forsøker ikke å normalisere deepthroating, men TS virket fortvilt av redsel for at kjæresten skal se på henne som ekkel fordi hun kasta opp. Jeg forsøker tvert imot å være behjelpelig ved å påpeke at det slettes ikke trenger å være så ille sett fra kjæresten hennes sitt perspektiv. Jeg leste det slik at hun var mer redd for kjærestens oppfatning, og ikke ubehaget hun selv opplevde ved å kaste opp.

Hvor sier hun at det var en fæl opplevelse fordi hun synes det var ekkelt? Hun sier hun ble flau.

Endret av HunterLady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Vel. Nei, jeg kaster ikke opp (tennene mine er glad for det!), men jeg brekker meg som alle andre.

Jeg forsøker ikke å normalisere deepthroating, men TS virket fortvilt av redsel for at kjæresten skal se på henne som ekkel fordi hun kasta opp. Jeg forsøker tvert imot å være behjelpelig ved å påpeke at det slettes ikke trenger å være så ille sett fra kjæresten hennes sitt perspektiv. Jeg leste det slik at hun var mer redd for kjærestens oppfatning, og ikke ubehaget hun selv opplevde ved å kaste opp.

Hvor sier hun at det var en fæl opplevelse fordi hun synes det var ekkelt? Hun sier hun ble flau.

Jaja, det er jo greit. Da er det mulig jeg misforstår sjargongen din endel.

Jeg vet jo at enkelte tenner på oppkast, avføring etc - men det er en veldig smal nisje, folk flest vemmes av det/synes det er ubehagelig.

Og når du da legger til at "mmmm jeg elsker å brekke meg når jeg gir deepthroat" etc - så blir det litt sånn off topic.

Jeg digger også en rekke ting i senga - men jeg opplyser ikke om det når det egentlig ikke er hverken spørsmålet eller poenget.

Men jo - vi er enige om at i TS sitt tilfelle så er det bare å glemme det, sånt kan skje.

Løsningen blir altså at kjæresten slutter å la opphisselsen føre til surprise-deepthroat, og TS bruker hånden for å fortsatt ha kontroll.

Jeg tipper hun likte alt utenom akkurat oppkastet, brekning og kvalme ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange svar.

Jeg har egentlig ikke noe i mot at kjæresten min knuller munnen min, men han pleier ikke å tvinge den så langt ned og jeg pleier å ha hendene mine på hoftene hans eller rundt penisen. Men,men. Vi har snakket om det og ledd av det, han innrømmer skyld. Neste gang får han ikke lov til å være sjefen nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg personlig,liker ikke at kjæresten min tar den for langt inn i munnen. Men vi er alle forskjellig! Jeg liker ting andre ville sett på som sært:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Tråden ryddet for avsporing, spekulasjoner og personangrep.

Spørsmål til modereringen tas på PM eller i egen tråd på Ris&Ros.

Lille-pus (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...