AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Jeg begynner å lure på om de som vanligvis lager innlegg på kg er de samme hver gang og at de er temmelig få. Det er jo mange ab-ere her, men ingen vet om det kun er en eller 5000. Jeg ser nå at det er rundt 183 bruker her, 83 anonyme og en 800 gjester, men det dukker jo opp ingen emner, eller rettere sagt, ingen jeg er intressert i så vi sier bare ingen da :gjeiper: Men det gjør det stort sett hele tiden. Har de som vanligvis poster innlegg tatt påskeferie?
sebastianen Skrevet 2. april 2012 #2 Skrevet 2. april 2012 Jeg begynner å lure på om de som vanligvis lager innlegg på kg er de samme hver gang og at de er temmelig få. Det er jo mange ab-ere her, men ingen vet om det kun er en eller 5000. Jeg ser nå at det er rundt 183 bruker her, 83 anonyme og en 800 gjester, men det dukker jo opp ingen emner, eller rettere sagt, ingen jeg er intressert i så vi sier bare ingen da :gjeiper: Men det gjør det stort sett hele tiden. Har de som vanligvis poster innlegg tatt påskeferie? For min del er jeg litt mettet av underlige ting på dette forumet. Det er noen debattanter her jeg setter stor pris på. Men mye underlige individer.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #3 Skrevet 2. april 2012 Haha! Godt forsøk. Jeg vet nemlig udmerket godt at du bare er en liten del av min drøm, som kun foregår i mitt eget hode. ..kan noen vekke meg snart? Her er så underlig.
sebastianen Skrevet 2. april 2012 #5 Skrevet 2. april 2012 Haha! Godt forsøk. Jeg vet nemlig udmerket godt at du bare er en liten del av min drøm, som kun foregår i mitt eget hode. ..kan noen vekke meg snart? Her er så underlig. Hmmm, surrealistisk... Eller bare surr ?
sebastianen Skrevet 2. april 2012 #6 Skrevet 2. april 2012 Du er jo her... Hvem ? Jeg ? Kanskje jeg bare er en illusjon ....
Gjest Jim Jones Skrevet 2. april 2012 #7 Skrevet 2. april 2012 Hvem ? Jeg ? Kanskje jeg bare er en illusjon .... Nei ikke du, du er ikke her, AB er...
sebastianen Skrevet 2. april 2012 #8 Skrevet 2. april 2012 Nei ikke du, du er ikke her, AB er... Aha, sånn ja , det var det jeg visste ...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå