AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Jeg har massssssssse utflod og kjæmpesvie nedentil som jeg tror kommer av at jeg vasket meg ikke etter sex med han, bare sovnet. 0gså han vekket meg 2 ganger på natten for sex, som er greit nok, bare at jeg giddet ikke å stå opp for å dusje etterpå. det får jeg svi for nå bokstavelig talt, er det noe krem eller noe som kan hjelpe til.. har flere opplevd dette ?
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #2 Skrevet 2. april 2012 Det kan hende du har fått en soppinfeksjon, men det hørest rart ut at det har utviklet seg så fort. om du har sopp vil du ofte få symptom som rødhet,svie,kløe... Da kan du kjøpe canesten krem og vagitorier. Det kan hende det bare er en forstyrrelse i ph veriden i underlivet ditt, og da finnes det produkter med melkesyrebakterier som for eksempel. lactal balanse
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #3 Skrevet 2. april 2012 Det kan også være klamydia eller sædallergi.
loffen Skrevet 2. april 2012 #4 Skrevet 2. april 2012 Lukter det vondt av utfloden din, kan det være bakteriell vaginose; skjedekatarr. Da kan det hjelpe litt med lactal, men som oftest må det litt sterkere krutt til. Legen kan skrive ut en resept på Flagyl, som hjelper fort!
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #5 Skrevet 2. april 2012 Urinveisinfeksjon, tipper jeg. Det er derfor det er lurt å tømme seg etter sex.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #6 Skrevet 2. april 2012 Det er ikke noe lukt nei, og det er rød og sår i sjedeåpningen. Jeg har hatt soppinfeksjon for noen år tilbake, men det tror jeg ikke jeg har nå.. det klør ikke, bare svir når jeg tisser Prødve å smøre med zinksalve der jeg ser er rød... får håpe at det går over, så har jeg lært noe... Men det er da leit at det skal være sånn Det er ikke alltid man har lyst å springe på badet, godt å sove i hverandres armer etterpå TS
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #7 Skrevet 2. april 2012 http://www.klara-klok.no/wips/1227620725/caseId/1416748786 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå