^me^ Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 (endret) jeg var på besøk hos en venninne her en dag og fikk en kjempgod salat men sliter litt med og finne oppskriften og lurte på om noen av dere vet hva fremgangsmåten er? ingrediensene er: - finstrimlet kål - eggnudler - strimlet løk? - ristede sesamfrø - olje, sesamolje? - kylling - salt og pepper tror hun sa at den skulle stå over natten eller noe, husker ikke helt.. hun sa at hun hadde fått oppskriften fra en amerikansk venninne som lagde den salaten til henne når hun var i norge. noen som har en mer komplett ingrediensliste og fremgangsmåte? Endret 2. april 2012 av ^me^
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #2 Skrevet 2. april 2012 Må jo være lettere å spørre venninna di enn oss her på KG. 3
^me^ Skrevet 2. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2012 (endret) jeg spurte fordi hun er på påskeferie og ikke rakk og skrive den ned før etter påske til meg...og jeg vil ha den nå.. Edit: Innlegget er redigert for kommentar om AnonymBruker. Iah, mod Endret 3. april 2012 av Iah
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå