AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Av all verdens rareste ting så har denne jenta fobi mot bomull! Bare i USA...
Gjest enirac Skrevet 2. april 2012 #2 Skrevet 2. april 2012 Har ein kompis som absolutt ikkje tåler bomull, så det er nok ikkje bare der gitt
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 2. april 2012 #3 Skrevet 2. april 2012 (endret) For et idiotisk program. Hvis det faktisk er slik at hun er redd for bomull, så synes jeg det er utrolig stygt av de å gjøre narr av henne på denne måten. Hun var jo livredd mens publikum lo av henne. Endret 2. april 2012 av Sjokoladebolle
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #4 Skrevet 2. april 2012 For et idiotisk program. Hvis det faktisk er slik at hun er redd for bomull, så synes jeg det er utrolig stygt av de å gjøre narr av henne på denne måten. Hun var jo livredd mens publikum lo av henne. Hun har selv valgt å stille i programmet. 1
Gjest Elseby13 Skrevet 2. april 2012 #5 Skrevet 2. april 2012 Det blir begrenset hva hun kan ha på seg av klær.
Suzy Skrevet 2. april 2012 #6 Skrevet 2. april 2012 Jeg orker ikke ta på bomullsdotter Nå er jeg ikke redd dem, men jeg unngår å røre ved dem for enhver pris. Jeg grøsser nesten bare jeg tenker på det faktisk 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #7 Skrevet 2. april 2012 Jeg orker ikke ta på bomullsdotter Nå er jeg ikke redd dem, men jeg unngår å røre ved dem for enhver pris. Jeg grøsser nesten bare jeg tenker på det faktisk Unnskyld at jeg spør, men hva gjør du da hvis du får mens?
Adalin Skrevet 2. april 2012 #8 Skrevet 2. april 2012 Jeg orker ikke ta på bomullsdotter Nå er jeg ikke redd dem, men jeg unngår å røre ved dem for enhver pris. Jeg grøsser nesten bare jeg tenker på det faktisk Samme her, hater for eksempel lyden/følelsen av å trekke to bomullsdotter fra hverandre :gjeiper: Men har ingen frykt for bomull sånn ellers.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #9 Skrevet 2. april 2012 Unnskyld at jeg spør, men hva gjør du da hvis du får mens? Menskopp? Har ikke noe greie på dette, men jeg skulle vel anta at dette er rent bomull og ikke når det er brukt i noe annet, som klær.
Lutetium 71 Skrevet 2. april 2012 #10 Skrevet 2. april 2012 Av all verdens rareste ting så har denne jenta fobi mot bomull! Bare i USA... Det der burde fått prisen verdens mest idiotiske program. Før i tiden tok man betaling for å vise frem folk som hadde forskjellige fysiske handikap og uvanlige kroppslige framtoninger. Idag gjør man det med folk som har fobi. Går verden egentlig fremover? Jeg har fobi mot gele og fylte sjokolader, kanskje det er en mulig karrierevei? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå