Gå til innhold

Annette Haga AKA Nettenestea har silikon

Anbefalte innlegg

Skrevet

TS: HVORFOR er dette interessant?

AnonymBruker
Skrevet

Nope ikke disse. De er trekant bikini. Det er absolutt ingen støtte eller push-up effekt. Uansett om det er VC eller ikke.

Feilfeilfeilfeilfeilfeilfeil, gå inn på VC hjemmesiden og se du, flust med trekant bikiner med push up - og jeg har selv prøvd noen av dem,

• Liker 1
Skrevet

Syns hun ser fin ut uansett jeg.

• Liker 1
Gjest Jim Jones
Skrevet

TS: HVORFOR er dette interessant?

Fordi, åh herregud, det er jo kriiiiiise, herreguuuud dah...

Og så gjør det godt å rakke ned på noen som en gjerne vil bytte sko med, og så har en fryktelig lyst på silikon selv, siden en ikke tør tro at en er kvinne nok med det som naturen har delt ut. Så da trenger en å rakke ned på noen for å se om en vil bjuples med plast eller fordømmes. Uansett, det handler om TS sitt ynkelige selvbilde.

Siden jeg her har anledningen igjen, hun ser het forjævlig ut med de to jalla kulene som ikke er i nærheten av å stå til kroppen hennes.

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke hun er fin, hun virker fokusert på overfladiske verdier, eneste hun gjør er og shoppe og reise..hun har dessuten ett hardt drag over øynene og utseendet er alt som teller, alt fra frisør, tannbleking og shopping 24.7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er fast leser av bloggen hennes, men har aldri tenkt over at hun har silikon bortsett fra når vi ser henne i bikini.

Men om hun har silikon, hvorfor kan hun ikke innrømme det? Skjemmes hun over det?

AnonymBruker
Skrevet

Har du noen gang sett noe snakk/spørsmål om silikon i kommentarfeltet på bloggen? Det er åpenbart at hun ikke slipper slike kommentarer gjennom..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du noen gang sett noe snakk/spørsmål om silikon i kommentarfeltet på bloggen? Det er åpenbart at hun ikke slipper slike kommentarer gjennom..

Jeg har sett en kommentar om det før, men den er der ikke lengre nå.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud. Gi deg! Tipper du har verdens mest tragiske utseende siden du sitter og pirker på andres kropper.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lest bloggen hennes imange år og har lurt litt på det selv. Men annet enn det så kan jeg ikke si at det bryr meg noe særlig. OM hun har silikon så syns jeg ihvertfall resultatet er et av de bedre jeg har sett. Hun har valgt en veldig kledelig størrelse, som ikke ser unaturlig ut.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Syns hun er nydelig! Kunne vell ikke brydd meg mindre om hun hadde silikon.

Endret av siine
Gjest BabyBlue
Skrevet

Silikon eller ei: Flott størrelse til resten av kroppen hennes :jepp:

og helt ærlig, hvilken rolle spiller det? Menn: er det slik at dere kommer til å kna de falske brystene hennes? Kvinner: Er det slik at dette påvirker deres egne bryster på noen måte?

Har aldri hørt om bloggeren før, men at de er en smule falske og liker å pynte på sannheten visste vi vel fra før av....? La henne kamuflere det så godt hun kan, tror hun innerst inne vet at det er ganske åpenbart uansett.

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

vanligvis går hun jo i baggy gensere og andre klær som ikke er særlig formsittende, men straks hun viser seg i bikini lyser det silikon lang vei ja... og da er det vanskelig å skjule denne "hemmeligheten" for en som drar på sydenferie 4 ganger i året :P

Håper hun lager et åpent innlegg om dette på bloggen, noe hun burde gjort fra starten av.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

post-37809-0-70182000-1335358408_thumb.j

post-37809-0-01873300-1335358414_thumb.j

post-37809-0-92597300-1335358427_thumb.j

post-37809-0-85097400-1335358432_thumb.j

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

tror det er sminka. begge ser naturlige ut ifh til å ha fiksa på ansikt og pupper, men sminka til annette er heavy. spes rundt øynene.. mens tone damli er pen naturlig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Med et par unntak er det vel ingen her som synes det er fælt at hun har silikon, hvor får du det fra? :P

Dette er vel heller en diskusjon rundt at hun ikke er ærlig om det og at det ikke er mulig å spørre henne om det på bloggen. Og sånn oppsto denne tråden antar jeg. At rosabloggerne er usedvanlig oppmerksomhetssyke er det vel ingen som tviler på. Folk leser sikkert bloggen hennes av ulike årsaker, de fleste lar seg ikke påvirke.

De som imidlertid i større grad lar seg påvirke er sikkert de yngste leserne, og da er jeg enig i det som ble skrevet tidligere om at de yngste ALLER MEST burde få vite at kroppen hennes ikke er sånn naturlig og at det for de fleste da også vil være helt urealistisk å prøve å bli sånn med mindre man er villig til å operere. Dette er noe Annette burde ta ansvar for selv og være tøff nok til å innrømme. Jeg synes hun prøver å skryte på seg å være perfekt, og tror det er mer skadelig for unge lesere å tro at hun "er født sånn" og de da føler seg stygge av den grunn, enn om de faktisk fikk vite hun har operert inn silikon samt har falsk hår, negler, vipper, bleka tenner osv.

Og jeg mener også at måten hun takler å bli konfrontert med spørsmål om silikon på får henne til å virke sykt falsk og overfladisk. For ikke å nevne FEIG.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som VET at du har silikon? Tenk om hun ikke har det da :O Hvordan har hun klart å skjule at hun har tatt det?

Skrevet

Hennes kropp, og hennes valg :) Hun trenger absolutt ikke å fortelle alt til leserne sine. Liker du det ikke, så slutt å les bloggen :) Så enkelt er det faktisk :)

AnonymBruker
Skrevet

Men er det noen som har noen formeninger om når hun kan ha tatt det da? Her er noen bilder fra juli/august 2010, og de ser ganske store ut der også:

http://nettenestea.com/wp-content/uploads/202.jpg

http://nettenestea.com/wp-content/uploads/Blshorts.jpg

http://nettenestea.com/wp-content/uploads/badk2.jpg

Hvis hun har tatt silikon etter dette må hun ha tatt veldig lite i såfall? :S

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Tråden ryddet for spekulasjoner og stenges siden hele problemstillingen kun fører til spekulasjoner.

Bond, mod

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...