AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #41 Skrevet 2. april 2012 tusn tusen takk erymax..skal se på linken ..
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #42 Skrevet 2. april 2012 skal ta med meg alle de papirene til fastlegen ja.. men skal jeg ta med meg skjema for ung uføretrygd også? eller det er det samme som uføretrygden?
Gjest EryMax Skrevet 2. april 2012 #43 Skrevet 2. april 2012 Jobbressurs har jobber for de som er bevegelseshemmet, sånn at de skal klare å få seg en jobb uten å måtte gå på trygd. Å de bedriftene som lyser ut stillinger igjennom dem er såkalte IA bedrifter. IA står for Inkluderende Arbeidsliv, å skal være et tilbud for de som trenger spesiell tilpassing på arbeidsplassen. Bedriften får støtte fra NAV om du trenger f.eks spesial tilpasset stol osv.
Gjest EryMax Skrevet 2. april 2012 #44 Skrevet 2. april 2012 skal ta med meg alle de papirene til fastlegen ja.. men skal jeg ta med meg skjema for ung uføretrygd også? eller det er det samme som uføretrygden? Snakk med NAV om hva de anbefaler deg å søke på, så tar du med de papirene.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #45 Skrevet 2. april 2012 men hva anbefaler du?at jeg søker app eller uføretrygd fra første møte med fastlgen og smertene mine..har vært hos henne men bare for å få smertestillende medisin..eller skal jeg sykmelde meg en stund før jeg søke app eller uføretrygd?
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #46 Skrevet 2. april 2012 Jobbressurs har jobber for de som er bevegelseshemmet, sånn at de skal klare å få seg en jobb uten å måtte gå på trygd. Å de bedriftene som lyser ut stillinger igjennom dem er såkalte IA bedrifter. IA står for Inkluderende Arbeidsliv, å skal være et tilbud for de som trenger spesiell tilpassing på arbeidsplassen. Bedriften får støtte fra NAV om du trenger f.eks spesial tilpasset stol osv. wow så bra fant denne linken er veldig bra..skal lese linken nøye..takk igjen
Gjest EryMax Skrevet 2. april 2012 #47 Skrevet 2. april 2012 Jeg synes du skal prøve uføretrygd, å så komme til hektene igjen. Til neste år kanskje du kan vurdere å finne deg en jobb. Det er viktig at kroppen din får litt ro og hvile.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #48 Skrevet 2. april 2012 Jeg synes du skal prøve uføretrygd, å så komme til hektene igjen. Til neste år kanskje du kan vurdere å finne deg en jobb. Det er viktig at kroppen din får litt ro og hvile. tusen takk for svar..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå