Gå til innhold

Judging Amy !


Trude29

Anbefalte innlegg

Synes jeg så på Tv sidene at Judging Amy er tilbake igjen ! Håper det ! Synes ikke den serien som har gått nå har vært så bra. Men har jo blitt hekta på CSI som går på samme tiden på TV Norge ! Da må jeg vel til å ta opp da !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har også hørt at Amy er tilbake. Det liker jeg. Har hatt en lang periode uten noen faste serier å se på, og det er jo deilig nok det. Nå tror jeg imidlertid det passer meg bra med noen faste tidrsdagskvelder!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode gamle TV :)

Satt og diskuterte med ei venninne idag at jeg husket når TV2 kom på lufta.. Da var det celebration i den gamle stua :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amy begynner i morgen kveld på TV2, istedet for Crossing Jordan, som ble en flopp her i Norge til tross for gode seertall i Amerika.

Jeg for min del savner Amy, og spesielt Maxine, som minner meg så masse om mammaen min..... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Hr. Sau gleder oss som to småbarn til å få Amy tilbake!!! :D

Crossing Jordan ble greit nok etterhvert, men ikke nok til at det blir trist når det slutter. Judging Amy har det meste!!! Godt jeg får Amy tilbake nå når Nicolaj og Julie går mot slutten, for DET blir trist!!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleden er også stor her. Endelig kan jeg sitte i go sofa'n og snufse. Tror det ikke er mange episoder jeg ikke har grått til. En kjempefin og varm serie. Maxine er så gooood :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og omsider begynte hun og Bruce å kline! Endelig - det har vi venta på hvor mange sesonger? Har en jo bare rålekker også da - kunne godt ha tafset og slikket litt på han ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og omsider begynte hun og Bruce å kline! Endelig - det har vi venta på hvor mange sesonger? Har en jo bare rålekker også da - kunne godt ha tafset og slikket litt på han ja...

Ja kan ikke vi snakke litt om det!!! SÅÅÅ på tide... Men noen som vet hva som skjer videre?! Må bare få sagt at jeg digger Judging Amy!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det var ikke bare meg som jublet når de begynte å smake på hverandre... :ler:

Dere skulle ha sett Værdamen: "YES!!! YES!!! YES!!! EEEENDELIG!!!"

Det tok helt av i sofakroken i sauehuset, gitt! :ler:

Fy flate, Bruce van Exel er jo bare RÅÅÅÅÅÅÅ !!!!! *sukk*

(I går hylte jeg over meg av Kyan i "fab 5", i dag er det van Exel... Hva blir det neste???) :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og omsider begynte hun og Bruce å kline! Endelig - det har vi venta på hvor mange sesonger? Har en jo bare rålekker også da - kunne godt ha tafset og slikket litt på han ja...

:kul: Kunne ikke sagt det bedre selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Amy er noe jeg også må få med meg. Og det var virkelig på tide at det skjedde noe med Amy og Bruce, det har jeg ventet på lenge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lekebøll

Judging Amy er faktisk kjempebra - og jeg pleier ikke å være så nøye med å få med meg serier på TV.

Maxine er super! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... synes Judging Amy er kjedelig, jeg...... :roll:

Sorry!!

Men van Exel er kjekk, der er jeg enig med dere!

Liker CSI bedre, jeg, så her i huset er det TVNorge som gjelder på tirsdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...