Gjest Gjest Skrevet 1. april 2012 #1 Skrevet 1. april 2012 Hei! jeg bare lurer på om noen andre som har tatt silikon ble veldig hovne mellom puppene? redd det ble for mye og huden dermed ikke vil bli "normal"..
Gjest Blue84 Skrevet 2. april 2012 #2 Skrevet 2. april 2012 Ikke noe å bekymre seg for! Det vil være hovent mellom puppene en stund, og huden klarer helt fint å komme seg tilbake på plass:-)
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2012 #3 Skrevet 2. april 2012 Tusen takk for svar! har googla som bare det, men ikke funnet noe om det og siden klinikken jeg tok det på har påskeferie, så måtte jeg bare høre her:) har et spørsmål til.. jeg har lest at stikking i brystene er helt normalt, men det stikker ekstremt mye mer i venstre pupp enn høyre.. jeg har tatt meg selv i å gå og holde meg under ved arret fordi jeg føler at implantatet skal dette ut.. er dette normalt også? kanskje litt dårlig forklart, men hehe.. er bare på dag nr 6;)
belle_ Skrevet 2. april 2012 #4 Skrevet 2. april 2012 Litt OT. Lyst å fortelle litt om hvordan operasjonen var og hvordan du har hatt det etter? Med smerter o.l. Er du fornøyd så langt? Hvor mye tok du? Hvor mye veier du og høyde? Skal ta silikon i august så synes det er fint å høre hvordan andre har opplevd det
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2012 #5 Skrevet 2. april 2012 Jeg forteller gledelig:) Jeg tok det å fornebuklinikken hos barstad, utrolig beroligende og flink kirurg! Er fornøyd så langt, selvom jeg er litt hypokonder og tror det er no galt hele tiden;) men er jo bare på dag nr 6, så da er det vell lov;) Jeg hadde en liten A cup og har nå lagt inn 325 i hver, så regner med en liten C cup når alt av hevelse går ned.. jeg er 172 og veier 57 kg. Smertene har vært store hos meg, la det under muskel, er tynn og trent masse bryst- hørt at det ikke akkurat hjelper;) men med nobligan hadde jeg det ganske fint hehe.. slutta med smertestillende etter dag 4 og det har gått greit:) Hvor mye skal du ta og hvor?
belle_ Skrevet 2. april 2012 #6 Skrevet 2. april 2012 Jeg forteller gledelig:) Jeg tok det å fornebuklinikken hos barstad, utrolig beroligende og flink kirurg! Er fornøyd så langt, selvom jeg er litt hypokonder og tror det er no galt hele tiden;) men er jo bare på dag nr 6, så da er det vell lov;) Jeg hadde en liten A cup og har nå lagt inn 325 i hver, så regner med en liten C cup når alt av hevelse går ned.. jeg er 172 og veier 57 kg. Smertene har vært store hos meg, la det under muskel, er tynn og trent masse bryst- hørt at det ikke akkurat hjelper;) men med nobligan hadde jeg det ganske fint hehe.. slutta med smertestillende etter dag 4 og det har gått greit:) Hvor mye skal du ta og hvor? Skjønner at du blir bekymret, man er jo redd for å få kompliaksjoner. Men er sjeldent man hører om det i grunn:) Hvordan vil du beskrive smertene da, er de uutholdelige? Hvordan var første dagen? Klarer du deg selv nå? Lage mat osv? Jeg har operert før(blindtarmen, polypper), synes det har gått greit i grunn, men smerter er det jo. Vet ikke om det kan sammelignes en gang :-) Er veldig usikker hvilken klinikk jeg skal velge, hørt at fornebu er veldig bra. Men tenkt litt på colosseumklinikken og nobel siden de ligger i Oslo så jeg slipper å ha så lang vei hjem. Aner virkelig ikke. Skal bestille meg konsultasjonstimer nå etter påske. Men du kan anbefale fornebuklinikken? Grunnen til jeg skal ha silikon er fordi jeg har ganske forskjellig størrelse på puppene mine, nå har jeg ca en B og en C. Ønsker en D-cup så håper å få noe tilsvarene det. Gleder meg til å gå på konsultasjon ihvertfall, endelig få gjort noe med problemet, puppene mine har svekket selvtilliten min helt siden jeg fikk dem, de har aldri vært lik i størrelse.
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2012 #7 Skrevet 2. april 2012 Anbefaler fornebu ja! de er litt dyre, men bruker handlaga implantater som det dr livstids garanti:) jeg følte med veldig trygg og godt tatt i mot hos dem hvertfall;) Selvtilliten var grunnen min også! Følte meg ikke kvinnelig nok i en alder av 23 og måtte ha 50% innlegg for å finne en bh som passa.. har aldri hatt lyst på store, men bare så det syns at jeg har pupper når jeg går med kjole uten bh f.eks. Jeg hadde en del smerter, men det er som sagt fordi jeg ikke hadde så mye fra før av, pluss at det gjør generelt vondere under muskel enn over:) men uutholdelig var det jo ikke.. men proppa i meg smertestillende hver 6 time da;) jeg kunne fint gått igjennom det igjen for det varte jo ikke mange dagene:) Dag 6 nå, klarer fint å lage mat, men å vaske håret og kle på meg på overkroppen trenger jeg fortsatt hjelp til:)
Gjest Blue84 Skrevet 2. april 2012 #8 Skrevet 2. april 2012 Tusen takk for svar! har googla som bare det, men ikke funnet noe om det og siden klinikken jeg tok det på har påskeferie, så måtte jeg bare høre her:) har et spørsmål til.. jeg har lest at stikking i brystene er helt normalt, men det stikker ekstremt mye mer i venstre pupp enn høyre.. jeg har tatt meg selv i å gå og holde meg under ved arret fordi jeg føler at implantatet skal dette ut.. er dette normalt også? kanskje litt dårlig forklart, men hehe.. er bare på dag nr 6;) Hei igjen! Også helt vanlig! Min venstre pupp oppførte seg ganske bra, men den venstre stakk og svei som bare det. Sistnevnte brukte også lenger tid på å komme seg over hevelsene. Men nå, etter 3,5 måned, er de veldig greie å ha noe med å gjøre begge to:-)
Gjest Blue84 Skrevet 2. april 2012 #9 Skrevet 2. april 2012 * høyre stakk og svei, skal det være... gikk litt fort der.
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2012 #11 Skrevet 2. april 2012 Vet noen hvorfor man må vente 4 uker med sol? Er det en annen grunn enn arret? lyst til å ta en soltime før påske og skjønner ikke at det kan være no farlig hvis jeg bruker støttebh'n.. den ligger jo godt over arra den..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå