Adalin Skrevet 1. april 2012 #1 Skrevet 1. april 2012 (endret) Har egentlig solariumskremer noen effekt? Blir man brunere, eller er det bortkastede penger? Kan man få lettere skjolder av å bruke det? Er det noen som forresten vet om det er trygt å bestille kremer på ebay? Endret 1. april 2012 av facepalm
Envy Skrevet 1. april 2012 #2 Skrevet 1. april 2012 De kremene jeg har brukt har vært veldig effektive, men fikk litt kviser sist gang, når jeg brukte en som var beregnet på ansiktet
belle_ Skrevet 1. april 2012 #3 Skrevet 1. april 2012 Ja, det er som regel trygt å kjøpe via ebay om du kjøper fra en seriøs selger. Har brukt mange forskjellige solariumskremer, noen funker andre gjør det ikke. Synes de brun og blid selger er ganske bra, i tillegg luker de ganske godt, de er fra playboy. Søk litt på nett å se hva folk anbefaler. Det som er litt dumt(synes jeg ihvertfall), er at det er selvbruning i mange av kremene. Dette er noe jeg ikke ønsker å bruke, men det står som regel på pakken.
Adalin Skrevet 1. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2012 Er det noen som har erfaring med denne? http://www.ebay.com/itm/Australian-Gold-DARK-TANNING-ACCELERATOR-Indoor-Lotion-/390402739216?pt=US_Skin_Care&hash=item5ae5d10c10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå