AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #1 Skrevet 1. april 2012 Jeg synes det er så mange elendige aprilsnarrer der ute! Når ble det morsomt å tulle med graviditet, at du er på sykehuset, at du skal forlate kjæresten din eller at kjæledyret ditt er dødt? Uorginalt, og ikke morsomt til å begynne med uansett, synes jeg! 13
Rainbow Skrevet 1. april 2012 #2 Skrevet 1. april 2012 (endret) Finnes det folk som tuller med at kjæledyret deres har dødd??!!! Det andre er også absolutt ikke morsomt og over streken, har sett folk poste alt fra fake ultralydbilder til endrede forholdsstatuser, men å tulle med dødsfall gjør man bare ikke. Så slemt! Endret 1. april 2012 av Rainbow81
Vulpes Skrevet 1. april 2012 #3 Skrevet 1. april 2012 Synes ikke noen av de spøkene er over streken. Unntaker er kanskje om man har et kjæledyr som mange er glad i, og at folk dermed vil sørge. Men om man har et hamster som ingen av vennene eller familiemedlemmene egentlig er så veldig opptatt av er det vel ingen skade å spøke om at det tok kvelden - selv om jeg ikke hadde gjort det selv. Å spøke om graviditet er ikke særlig originalt, men jeg har gått på limpinnen en gang tidligere, da en venninne la ut falskt ultralydbilde. Litt artig
Kamikatze Skrevet 1. april 2012 #4 Skrevet 1. april 2012 Er kjipt å spøke med graviditet om barn er ønsket. Men helt greit om gubben er livredd for det. Mye er faktisk personavhengig og situasjonsbestemt hvorvidt det er til å spøke med. 5
Niennas Skrevet 2. april 2012 #5 Skrevet 2. april 2012 Finnes det folk som tuller med at kjæledyret deres har dødd??!!! Det andre er også absolutt ikke morsomt og over streken, har sett folk poste alt fra fake ultralydbilder til endrede forholdsstatuser, men å tulle med dødsfall gjør man bare ikke. Så slemt! Jeg har opplevd det faktisk! for noen år siden var det ei på facebook som skrev "Jaja, nå har *FIDO* fått en sprøyte. Sov godt, og kos deg i hundehimmelen". Ha ha ha ...
Feliciasalt Skrevet 2. april 2012 #6 Skrevet 2. april 2012 Hadde noen fleipa med meg om at noen av mine dyr hadde dødd (aprilspøk), ville denne fleiperen ha dødd ganske fort. Dessuten: Fleipe med graviditet også hadde vel endt opp med samme resultat. 1
Vulpes Skrevet 2. april 2012 #7 Skrevet 2. april 2012 Hadde noen fleipa med meg om at noen av mine dyr hadde dødd (aprilspøk), ville denne fleiperen ha dødd ganske fort. Dessuten: Fleipe med graviditet også hadde vel endt opp med samme resultat. Hvorfor skulle noen andre fleipe om at dine dyr dør? Å drepe noen fordi de tuller om at de er gravide er vel å dra den litt langt, så nå regner jeg med at du fleiper litt.
Niennas Skrevet 2. april 2012 #8 Skrevet 2. april 2012 Hvorfor skulle noen andre fleipe om at dine dyr dør? Å drepe noen fordi de tuller om at de er gravide er vel å dra den litt langt, så nå regner jeg med at du fleiper litt. Klikk på meg! Men fra spøk til spøk: Jeg synes det er usmakelig uansett hvilket dyr som er "dødd", det gjør det ikke mer morsomt hvis venninna mi forteller at katten hennes er påkjørt for å så si "TULLA!". Jo, du fikk lurt meg, men det var jo fortsatt ikke morsomt? Føler det på samme måte med graviditet, og hvis noen "slår opp", eller "forlover seg". 5
Gjest Hard Ride Skrevet 2. april 2012 #9 Skrevet 2. april 2012 (endret) En lærer jeg hadde la inn en dødsannonse for seg selv i avisa på 1. April. Endret 2. april 2012 av Hard Ride 10
Niennas Skrevet 2. april 2012 #10 Skrevet 2. april 2012 En lærer jeg hadde la inn en dødsannonse for seg selv i avisa på 1. April. Hvis den personen var en venn som jeg hadde mistet kontakten med de siste årene, og sett den dødsannonsen i avisa, så hadde jeg mest sannsynlig begynt å gråte. Trist å tenke på at dette var en person du har hatt mange gode stunder med, og du får aldri se h*n igjen. Jeg hadde ikke slått meg på kneet og sagt "Ja, du kan spøke du, Ola!", når jeg fikk vite at det var en spøk. 4
Fandenivoldsk Skrevet 2. april 2012 #11 Skrevet 2. april 2012 Graviditetsspøker er jo oppbrukt for lenge siden. Finnes det virkelig noen som tror på en person som sier de er gravide 1 april?
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #12 Skrevet 2. april 2012 Jeg var i bryllut 1.april for noen år siden. Var nesten så vi ikke gadd å komme. Forholdet var veldig ferskt så vi var nesten sikre på at det var aprilsnarr, men det var det ikke.
Miah Skrevet 2. april 2012 #13 Skrevet 2. april 2012 Jeg har en veninne som fant ut hun skulle ha baby første april i fjor, hun ante ikke hvilken dato det var og fortalte det til kjaresten samme dag, haha, stakkars gutt, tok noen uker før han faktisk forstod at det ikke var en spøk. 4
Feliciasalt Skrevet 2. april 2012 #14 Skrevet 2. april 2012 Hvorfor skulle noen andre fleipe om at dine dyr dør? Å drepe noen fordi de tuller om at de er gravide er vel å dra den litt langt, så nå regner jeg med at du fleiper litt. Det var en spissformulering som jeg regnet med ble forstått.
eva-80 Skrevet 2. april 2012 #15 Skrevet 2. april 2012 Jeg var i bryllut 1.april for noen år siden. Var nesten så vi ikke gadd å komme. Forholdet var veldig ferskt så vi var nesten sikre på at det var aprilsnarr, men det var det ikke. er de sammen enda?
Gjest O___o Skrevet 2. april 2012 #16 Skrevet 2. april 2012 hadde jeg vært mann - og kjæresten min hadde "lurt meg" med en liksomgraviditet - hadde jeg gått på dagen. 1
Gjest _Blomsten_ Skrevet 3. april 2012 #17 Skrevet 3. april 2012 Synes graviditet kan være en morsom spøk, spesiellt hvis man ikke er kjærester, men f. eks lurer en ONS.
Gjest Iah Skrevet 3. april 2012 #18 Skrevet 3. april 2012 Synes graviditet kan være en morsom spøk, spesiellt hvis man ikke er kjærester, men f. eks lurer en ONS. Kaninkoker? 1
Niennas Skrevet 3. april 2012 #19 Skrevet 3. april 2012 Kaninkoker? Måtte google utrykket, kom inn på en litt eldre KG-tråd, og nå som jeg forstår hva kaninkoker betyr så ler jeg meg skakk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå