Gå til innhold

Hvilke av disse stedene vil dere anbefale?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi er 2 voksne og ett barn på 2 år. Vil at det skal være pent der, fine strender etc .

Alternativene er:

KRETA, Platanias Leiligheter Kassapakis SSS /KRETA, Agios Nikolaos

Leiligheter Mikro Village SSS

eller

MALLORCA, Alcudia

Blue Village Estrella de Mar SSSS

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alcudia er en vinner når man har med seg små barn.

Desverre har jeg ikke erfaring med Kreta, men jeg hadde det topp på Mallorca da jeg var liten.

Har ikke vært der de siste årene, men kjenner småbarnsfamilier som drar til Alcudia hvert eneste år og stortrives.

Skrevet

Jeg ville valgt stedet på Mallorca når du har med deg små barn også..

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg ville nok valgt et av stedene på Kreta. Har hørt mye fint om Agios Nikolaos, men har ikke vært der selv.

Skrevet

Skal dere reise i sommer?

I så fall ville jeg valgt Mallorca framfor Kreta, fordi det er mindre risiko for veldig høy varme på Mallorca.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg var på Blue Village Estrella de Mar i fjor og hadde det kjempefint. De andre stedene vet jeg ikke noe om.

Skrevet

:briller:

Hei

Jeg har vært i Platanias både med og uten unger. Kjempefint sted, akkurat passe stort med små barn. Det er bestandig litt behagelig vind der så det blir ikke noe problem med små barn. Den minste i reisefølget vårt var 5 mnd!Kjempekoslige folk som elsker småbarn !

Hilsen Sølvi

Skrevet

jeg har vært på alcudia - Mallorca og ville definitivt valgt det

Skrevet

Jeg har også hørt mye bra om Alcudia. Skal dit i mai med mann og barn. Gleder meg for det ser veldig fint ut der :D

Skrevet

Noen som har peiling på temperaturen på Alcudia i mai?

Skrevet

Platanias, altså Chania-kysten på Kreta, er bankers med små barn. Flotte, langgrunne sandstrender, og rolig natteliv.

Der slipper dere dessuten de fordømte spanjolene... :blunke:

Skrevet

Selv om stranda på Alcudia er over 1 mil lang, er den vanvittig stappfull. Man ligger som sild i tønne. Et blikk bort fra ungen din, og leteaksjonen er i gang!!!!! Anbefaler heller Kreta :briller:

Skrevet
Platanias, altså Chania-kysten på Kreta, er bankers med små barn. Flotte, langgrunne sandstrender, og rolig natteliv.

Der slipper dere dessuten de fordømte spanjolene... :blunke:

Helt enig i at Platanias er flott, men vær obs på at det her er mye bølger og sterke undervannsstrømmer i sjøen. Var mye "rødt flagg" og badeforbud i sjøen da vi var der.......

Skrevet

Var på Mallorca 1 uke i mai i fjor - helt supert! :D Vi bodde ca. 1 mil fra Alcudia, men var på tur dit to ganger. Det var ikke sild i tønne på stranden der da, sikkert fordi det var såpass tidlig i sesongen.

Men vannet var ikke så veldig varmt, så bo på et sted der de har svømmebasseng. Lufttemperaturen var rundt 20-25 grader på dagen, ca. 15 om natten.

Skrevet
...Der slipper dere dessuten de fordømte spanjolene... :blunke:

helt enig :wink:

Skrevet

Har hørt at Mallorca er bra, men har ingen erfaring derfra selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...