AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #1 Skrevet 1. april 2012 Ok, jeg var ute i går, og hadde det tydeligvis veldig gøy, for i dag våknet jeg opp med sugemerker over hele halsen. Ser jo ikke ut! Men de klør! Skikkelig. Hvorfor det, er det vanlig? Eller er det utslett soms er ut som sugemerker? Finnes det en eller annen lur ting jeg kan gjøre for at de skal forsvinne fortere? Skal på date på onsdag, er de borte til da? Pinlig å være full av sugemerker i en alder av 24 :gjeiper: 1
Gjest Maneater? Skrevet 1. april 2012 #2 Skrevet 1. april 2012 Bare ta på ett skjerf, vips så ser ikke daten din det.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #3 Skrevet 1. april 2012 You old slut Det går nok over i løpet av 2-3 dager... Muligens ikke helt til onsdag. Du får bruke "turtle neck" på onsdag da
SoftKitty Skrevet 1. april 2012 #4 Skrevet 1. april 2012 Det finnes jo kremer mot blåmerker, det burde jo fungere på sugemerker også...? Er jo bare en type blodutredelse.. Ta en tur på apoteket imorgen:P
Gjest Nuppdupp Skrevet 1. april 2012 #5 Skrevet 1. april 2012 (endret) haha, det gjorde xen på meg også.. når jeg var 25.. jeg ser ikke vitsen han påsto at det var for å vise at jeg var opptatt han holdt meg fast mot gulvet (vi ramlet ned av sofaen) så jeg klarte ikke å forhindre det.. herregud Endret 1. april 2012 av Nuppdupp 1
Gjest just words Skrevet 1. april 2012 #6 Skrevet 1. april 2012 Har hickies både titt og ofte, men er nok ikke plaget med kløing nei… forsvinner det mye fortere om du smører på den salven som softkitty var inne på, den heter så mye som Hirudoid, koster 114 på apoteket. Ellers så er det bare til å gå for det vanlige opplegget: dekkstift, skjerf
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #7 Skrevet 1. april 2012 Da blir det ut og kjøpe krem i morgen! Takk for tips damer! Haha.. Er jo egentlig bare latterlig hele greiene. Har ikke noe minne om når eller hvordan dette skjedde 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå