Gjest Gjest Skrevet 1. april 2012 #1 Skrevet 1. april 2012 Noen som har prøvd den? Funker den? ( skal trene i menst og altså)
Ajasto Skrevet 1. april 2012 #2 Skrevet 1. april 2012 Mitt råd er å ikke bruke pengene dine på det. Cellulittkremer virker dessverre ikke, bruk heller pengene på noe hyggeligere Her er også andre ting du ikke bør bruke tid og penger på: http://www.kk.no/837717/skjonnhetsprodukter-som-ikke-funker
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2012 #3 Skrevet 1. april 2012 Mitt råd er å ikke bruke pengene dine på det. Cellulittkremer virker dessverre ikke, bruk heller pengene på noe hyggeligere Her er også andre ting du ikke bør bruke tid og penger på: http://www.kk.no/837717/skjonnhetsprodukter-som-ikke-funker Takk for svar! Åh likten den linken! hehe, jeg har aldri trodd ansiktsvann funker :pFøler det ikke har noe å si. Men isåfall.. har du noen tips til cellulitter? Hjelper det med knebøy, bulgarsk utfall osv?
Ajasto Skrevet 1. april 2012 #4 Skrevet 1. april 2012 Takk for svar! Åh likten den linken! hehe, jeg har aldri trodd ansiktsvann funker :pFøler det ikke har noe å si. Men isåfall.. har du noen tips til cellulitter? Hjelper det med knebøy, bulgarsk utfall osv? Ja ikke sant, mye morsommere å bruke penger på bra treningstøy, for jeg tror trening er det eneste som hjelper. Er selv mye ute i skogen og løper, i bratt terreng, og har mindre synlige cellulitter på rumpe og lår når jeg har litt muskler "der bak". Det fjerner nok ikke cellulitter for godt det heller, men kamuflerer det i alle fall. Og det liker vi jo Og litt brunfarge på kroppen kamuflerer også en del. Nå er jeg ikke fan av å drive og sole seg i store mengder, men at du i alle fall husker å snu deg hvos du først ligger på et badelaken
Ego Skrevet 1. april 2012 #5 Skrevet 1. april 2012 Kjør på med helt vanlig fuktighetskrem og bruk heller litt tid på å massere den inn. Øker blodsirkulasjonen og kan gi iallfall en liten forbedring.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2012 #6 Skrevet 3. april 2012 noen som har prøvd den da? Og kan si noe om den?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #7 Skrevet 3. april 2012 Tips mot cellulitter: -Moderat mengde koffein hjelper, men drikk ikke mer enn 1-2 kopper kaffe daglig - Et glass rødvin innimellom er lurt - Hold blodsirkulasjonen oppe, virkig å ikke fryse på de utsatte områdene! Ellers bør du alltid massere området når du dusjer, og etter hver dusj massere inn en fet og god fuktighteskrem - Begrens inntaket av fett og sukker _ Hold deg i form
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå