Gå til innhold

30 days

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som har prøvd den? Funker den? ( skal trene i menst og altså)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Mitt råd er å ikke bruke pengene dine på det. Cellulittkremer virker dessverre ikke, bruk heller pengene på noe hyggeligere :)

Her er også andre ting du ikke bør bruke tid og penger på:

http://www.kk.no/837717/skjonnhetsprodukter-som-ikke-funker

Takk for svar! Åh likten den linken! hehe, jeg har aldri trodd ansiktsvann funker :pFøler det ikke har noe å si. Men isåfall.. har du noen tips til cellulitter?

Hjelper det med knebøy, bulgarsk utfall osv?

Skrevet

Takk for svar! Åh likten den linken! hehe, jeg har aldri trodd ansiktsvann funker :pFøler det ikke har noe å si. Men isåfall.. har du noen tips til cellulitter?

Hjelper det med knebøy, bulgarsk utfall osv?

Ja ikke sant, mye morsommere å bruke penger på bra treningstøy, for jeg tror trening er det eneste som hjelper.

Er selv mye ute i skogen og løper, i bratt terreng, og har mindre synlige cellulitter på rumpe og lår når jeg har litt muskler "der bak".

Det fjerner nok ikke cellulitter for godt det heller, men kamuflerer det i alle fall. Og det liker vi jo :)

Og litt brunfarge på kroppen kamuflerer også en del. Nå er jeg ikke fan av å drive og sole seg i store mengder, men at du i alle fall husker å snu deg hvos du først ligger på et badelaken :)

Skrevet

Kjør på med helt vanlig fuktighetskrem og bruk heller litt tid på å massere den inn. Øker blodsirkulasjonen og kan gi iallfall en liten forbedring.

Gjest Gjest
Skrevet

noen som har prøvd den da? Og kan si noe om den?

AnonymBruker
Skrevet

Tips mot cellulitter:

-Moderat mengde koffein hjelper, men drikk ikke mer enn 1-2 kopper kaffe daglig

- Et glass rødvin innimellom er lurt

- Hold blodsirkulasjonen oppe, virkig å ikke fryse på de utsatte områdene!

Ellers bør du alltid massere området når du dusjer, og etter hver dusj massere inn en fet og god fuktighteskrem

- Begrens inntaket av fett og sukker

_ Hold deg i form :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...