Lizbeth Skrevet 2. april 2012 Forfatter #21 Skrevet 2. april 2012 Jeg skuffer meg selv voldsomt her, men jeg må si nei jeg også. Jeg liker å føle meg liten og søt, feminin rett og slett. Egentlig er jeg jo en åpen person som virkelig står for det å finne den rette - uansett hvem det ville være. Men det ligger vel noe i det at jeg ikke hadde sett "slik" på en kortvokst, og dermed ikke åpnet meg for et romantisk forhold til en heller.. 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #23 Skrevet 27. april 2012 Da jeg var 14 var jeg dødsforrelsket i en som var dverg. Han var en helt fantastisk person. Er ikke høy selv, men ikke dverg. At han var dverg betydde ingenting for meg, det var personligheten som var avgjørende. Dessverre turde jeg ikke å fortelle han at jeg likte han i frykt for at han ikke ville ha meg. Og dette fra en jente som stadig får høre at jeg er veldig pen. Akkurat nå er jeg ikke i den situasjonen, men om jeg møter noen andre som er like morsom, søt, snill og som jeg har kemi med, så gjør det ingenting at han er dverg eller kjempe.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #24 Skrevet 27. april 2012 Da jeg var 14 var jeg dødsforrelsket i en som var dverg. Han var en helt fantastisk person. Er ikke høy selv, men ikke dverg. At han var dverg betydde ingenting for meg, det var personligheten som var avgjørende. Dessverre turde jeg ikke å fortelle han at jeg likte han i frykt for at han ikke ville ha meg. Og dette fra en jente som stadig får høre at jeg er veldig pen. Akkurat nå er jeg ikke i den situasjonen, men om jeg møter noen andre som er like morsom, søt, snill og som jeg har kemi med, så gjør det ingenting at han er dverg eller kjempe. Hvor går disse grensene egentlig? Når er man dverg, og når er man kjempe? 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #25 Skrevet 27. april 2012 Dessverre turde jeg ikke å fortelle han at jeg likte han i frykt for at han ikke ville ha meg. ... det er en dverg, den ville tatt det første som viste bare littegranne tegn til interesse! 2
Captcha Skrevet 27. april 2012 #26 Skrevet 27. april 2012 http://www.youtube.com/watch?v=ois_9HGsfkU, ja takk 1
Gjest LillaGorilla Skrevet 27. april 2012 #28 Skrevet 27. april 2012 Liker ikke å innrømme det, men nei. Tror ikke jeg hadde blitt fysisk tent av en dverg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå