Gå til innhold

Ville du ha datet en dverg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skuffer meg selv voldsomt her, men jeg må si nei jeg også. Jeg liker å føle meg liten og søt, feminin rett og slett. Egentlig er jeg jo en åpen person som virkelig står for det å finne den rette - uansett hvem det ville være. Men det ligger vel noe i det at jeg ikke hadde sett "slik" på en kortvokst, og dermed ikke åpnet meg for et romantisk forhold til en heller..

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg må ha høye mannfolk så nei.

• Liker 1
  • 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var 14 var jeg dødsforrelsket i en som var dverg. Han var en helt fantastisk person. Er ikke høy selv, men ikke dverg. At han var dverg betydde ingenting for meg, det var personligheten som var avgjørende. Dessverre turde jeg ikke å fortelle han at jeg likte han i frykt for at han ikke ville ha meg.

Og dette fra en jente som stadig får høre at jeg er veldig pen.

Akkurat nå er jeg ikke i den situasjonen, men om jeg møter noen andre som er like morsom, søt, snill og som jeg har kemi med, så gjør det ingenting at han er dverg eller kjempe.

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var 14 var jeg dødsforrelsket i en som var dverg. Han var en helt fantastisk person. Er ikke høy selv, men ikke dverg. At han var dverg betydde ingenting for meg, det var personligheten som var avgjørende. Dessverre turde jeg ikke å fortelle han at jeg likte han i frykt for at han ikke ville ha meg.

Og dette fra en jente som stadig får høre at jeg er veldig pen.

Akkurat nå er jeg ikke i den situasjonen, men om jeg møter noen andre som er like morsom, søt, snill og som jeg har kemi med, så gjør det ingenting at han er dverg eller kjempe.

Hvor går disse grensene egentlig? Når er man dverg, og når er man kjempe?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dessverre turde jeg ikke å fortelle han at jeg likte han i frykt for at han ikke ville ha meg.

... det er en dverg, den ville tatt det første som viste bare littegranne tegn til interesse!

• Liker 2
Skrevet

Jeg har lyst på en kortvokst venn!

Gjest LillaGorilla
Skrevet

Liker ikke å innrømme det, men nei. Tror ikke jeg hadde blitt fysisk tent av en dverg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...