Lizbeth Skrevet 1. april 2012 #1 Skrevet 1. april 2012 Jeg og en venninne snakket litt om dette om å skulle date en kortvokst/dverg. Ingen av oss har vært i situasjonen hvor en dverg har vært en potensiell date eller lignende, men det var likevel et spennende tema å diskutere. Så, ville du ha datet en dverg?
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #2 Skrevet 1. april 2012 Nei. Jeg har elendig selvtillit og har angst for at folk skal snakke om/legge merke til meg. Det hadde de gjort om jeg hadde data en dverg. Så det er meg det går på.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #4 Skrevet 1. april 2012 Uff, nei, det kunne jeg virkelig ikke. Hadde følt at jeg datet et lite barn. 1
Gjest Raindrops Skrevet 1. april 2012 #5 Skrevet 1. april 2012 Jeg kan ikke se for meg det i det hele tatt, men jeg skal aldri si aldri, har overrasket meg selv før. 2
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2012 #7 Skrevet 1. april 2012 Jeg tenker ikke på det slik. Jeg hadde ikke datet en kortvokst for kun å i nyskjerrighetens navn finne ut "åssen han fungerte", men jeg hadde kunnet date en hyggelig kar som hadde masse bra kvaliteter og som jeg likte meg i selskap med, uansett hva hans høyde hadde vært. Kortvokst,- ingen hindring. 2
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 1. april 2012 #8 Skrevet 1. april 2012 Jeg kan ikke se for meg det i det hele tatt, men jeg skal aldri si aldri, har overrasket meg selv før. Var akkurat det jeg skulle skrive også. Klarer ikke se det for meg, men rarere ting har skjedd. Ikke med meg, men likevel... 1
Arlea Skrevet 1. april 2012 #9 Skrevet 1. april 2012 Jeg tror faktisk at jeg må si nei. Liker å tro jeg er åpen for det meste, men jeg ser ikke for meg at jeg hadde klart å få romantisk kjemi med en som er kortvokst. At de kan være fantastiske mennesker er jo greit nok, men jeg hadde nok følt meg både stor og manndig ved siden av en kortvokst person, så tviler på at det kunne blitt noen tiltrekning. 2
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2012 #10 Skrevet 1. april 2012 ...men jeg hadde nok følt meg både stor og manndig ved siden av en kortvokst person, så tviler på at det kunne blitt noen tiltrekning. Jeg tror at hvis mennesker generelt er trygge og fornøyde med seg selv, sin kropp og sin forankring i egen femi/maskulinitet, så kommer alle slike ytre ting i andre rekke. Det blir ingen hindring, men et hyggelig tillegg til det som allerede er. Jupp, det tror jeg jammen meg. 2
Arlea Skrevet 1. april 2012 #11 Skrevet 1. april 2012 Jeg tror at hvis mennesker generelt er trygge og fornøyde med seg selv, sin kropp og sin forankring i egen femi/maskulinitet, så kommer alle slike ytre ting i andre rekke. Det blir ingen hindring, men et hyggelig tillegg til det som allerede er. Jupp, det tror jeg jammen meg. Njaa. Det kan jo være det. Men jeg tror fortsatt det går an å foretrekke store armkroker uten at det direkte reflekterer på mitt forhold til meg selv. (: 4
Gjest Tidssone Skrevet 1. april 2012 #13 Skrevet 1. april 2012 Dette er en slik ting jeg tar stilling til dersom det skulle bli aktuelt...
Envy Skrevet 1. april 2012 #14 Skrevet 1. april 2012 Jeg er allergisk mot gutter som er lavere enn meg, så nei. 1
Birgitta Skrevet 1. april 2012 #15 Skrevet 1. april 2012 (endret) Om det var Peter Dinklage, så! Hot, hot, hot!! Jepp. ;-) Endret 1. april 2012 av Birgitta
Gjest "gjest" Skrevet 1. april 2012 #16 Skrevet 1. april 2012 Om det var Peter Dinklage, så! Hot, hot, hot!! Game of Thrones starter igjen i kveld.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #17 Skrevet 1. april 2012 Jeg kan date folk jeg regner med jeg bare ender opp med vennskap/ingenting med, så ja, sånn sett kunne jeg datet en dverg. Men jeg hadde nok ikke vurdert ham som kjæreste tror jeg (men ok, han i Twin Peaks og han i Game of Thrones kunne vært unntak).
Caramela Skrevet 1. april 2012 #18 Skrevet 1. april 2012 Nei, jeg kunne ikke det. Kunne ikke datet en som var lavere enn meg i det hele tatt. Jeg liker høye menn. Punktum. 1
Gjest Maruwan Skrevet 1. april 2012 #19 Skrevet 1. april 2012 Haha, så sprøtt! Jeg laget nemlig en tråd om akkurat det samme temaet for bare noen dager siden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=643387 Hva er oddsen for det, liksom? Du og venninna har ikke tilfeldigvis sett på "Life's too short" dere også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå