Kaisa87 Skrevet 1. april 2012 #1 Skrevet 1. april 2012 Har gått på p-pillen i 8 år nå og den kommer alltid på samme tidspunkt den 3 dagen etter første sukkerpille, og den kommer alltid før kvelden som regel på morningen. Denne gangen kom ikke mensen før kl 4-5 på natten, altså nesten et døgn seinere enn vanlig, den varte også bare 2 dager med lite blødning iforhold til 4-5 dagen. Etter 3 dager fikk jeg litt brun spotting, det gikk over og begynnte på nytt dagen etter. Jeg har aldri vert borti dette før siden mensen min er veldig nøyaktig. De siste 2-3 ukene har jeg vert mye kvalm, og vondt nederst i magen. Har ikke tenkt så mye over det i og med at det nermet seg mens. Men det pleier alltid gå over etter mens, men det har det altså ikke. Jeg hopper over to menstrasjoner og har blødning etter det tredje brettet. Noen som har peiling på hva dette er, bør jeg ta en graviditetstest og eventuelt ringe legen om den er negativ? Har jo ingen grunn til å tro jeg er gravid. Eller bør jeg bare vente og se om det får over?
Gjest avocadoen Skrevet 1. april 2012 #2 Skrevet 1. april 2012 Dette var rart, da du har regelmessig mens til vanlig. Kanskje du bør kontakte legen ja? :-) lykke til!
Kaisa87 Skrevet 2. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2012 Synest det er veldig merkelig ja, nå har spottingen gitt seg, men har istede mye utflod. Før mens pleier også kroppen min å holde mye vann som jeg svetter meg gjennom våt av om nettene under mensen, men det skjedde heller ikke denne gangen. Er dette bare en hormonforstyrrelse? Skal jeg vente å se hva som skjer ved neste mens? Ellers er det denne kvalmen som ikke går over da, den kommer og går, å har ingen samme heng med måltider eller noe. Blir forvirra av dette...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå