Gå til innhold

Kongen og andre kjendisers søppelhåndtering

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ofte grublet over hvordan kongen og andre litt fornemme kjendiser får søppelet sitt fjernet.

Ja, altså... Vi har jo alle innimellom litt privat avfall som vi ikke ønsker at andre skal bry seg med (brukte q-tips, kondomer, bind og tomme medisinesker for eksempel) og det finnes jo mange nysgjerrige mennesker der ute som kanskje ser for seg at man kan tjene et par kroner for kjente fjes' søppel og ønsker å grave i søppelkasser for denne grunn.

Jeg antar at kongefamilien ikke har vanlig avfallshåndtering, men at det kanskje kommer noen spesielt for å hente dette avfallet som blir kjørt direkte til en forbrenningsovn (?)

Dette skjer kanskje med kjendiser i Los Angeles også, hva vet jeg, men jeg hadde vært litt engstelig for søppelsnokere hvis jeg selv hadde vært en kjent person.

Hva tenker dere om dette?

Småkjendiser i Norge har nok ikke slike privatavtaler med renoveringsstasjonen i sine kommuner, så de bør kanskje passe seg for hvor de kaster ting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje de har sin egen kongelige forbrenningsovn i kjelleren? :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er forbudt for alle ansatte innen renovasjon å snoke i andres søppel, plukke ut verdigjenstander, etc.

Jeg antar at det "sensitive søppelet" til de kongelige får spesialbehandling og at resten går på vanlig søppelbil? Jeg kan aldri tenke meg at noen med vitende og vilje står og plukker i søppelet deres og eventuelt tar bilder ("jasså ja Märtha nok en graviditets test"). Det er heller ikke sånn de fleste steder at søppelet blir lagret før det går i ovnen. Det blir vel hentet av søppelbilen og tømt med naboenes søppel rett i kammeret som siden går i ovnen?

Skrevet

Det finnes alltid noen som ser sitt snitt til å snoke, hvis de tror at ingen ser dem.

Det gjelder i de fleste bransjer det. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Tviler ikke på at de som jobber for tabloidene og også paparazziene, som er et av de verste avskummene som finnes, hadde gjort slikt om de fikk muligheten.

AnonymBruker
Skrevet

Tviler ikke på at de som jobber for tabloidene og også paparazziene, som er et av de verste avskummene som finnes, hadde gjort slikt om de fikk muligheten.

De som jobber for tabloidene og paparazziene kjører vel ikke søppelbil, gjør de? Hvis de ansatte renovatørene ikke slipper dem til så får de heller ikke tak i dette.

Og hvem ville fått skylda dersom tabloidene kunne vise til godbiter fra de kongeliges søppel? Det er som jeg nevnte forbudt å grave i søpla for de som kjører dette så de ville da risikert jobben - for hva? Noen luse Se & Spy kroner?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...