AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #1 Skrevet 1. april 2012 Hei! Først og fremst; jeg er klar over at det er umulig for dere å si noe sikkert, det jeg lurer på er om jeg bør gå til legen eller om dette er helt normalt. For noen mnd siden merket jeg en liten (ca 1 mm i diameter) vortelignende klump på innsiden av det ene låret, ganske høyt oppe (ca 5 cm fra underlivet). Klumpen ligner litt på slike vorter noen får i ansiktet når de blir eldre. Den er ikke vond, og det er ikke noen irritasjon rundt den. Den er litt mørkere i fargen enn resten av huden, og er på en måte litt "soppformet" slik at kantene ikke henger fast i låret, bare midten av klumpen, om dere forstår. Var ikke så lett å forklare dette her! Noen synspunkter? Bør jeg undersøke dette hos legen? Jeg er forresten en 21 år gammel jente, dersom det skulle ha noe å si.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #2 Skrevet 1. april 2012 Jeg tipper det er en helt vanlig føflekk. De kan se sånn ut. Men, som alltid, gå til lege. Ingen her kan gi deg svar uansett.
LongKissGodnight Skrevet 1. april 2012 #3 Skrevet 1. april 2012 Lurt å få enlege til å skjekke ut av det bare for å utelukke at det ikke er noe galt. Så vet du med sikkerhet hva det er for noe.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #4 Skrevet 1. april 2012 Takk for svar! Har undersøkt den litt nærmere nå (hehe), og funnet ut at den egentlig bare henger fast på den ene siden, den andre siden er på en måte en løs, avrundet "flink". Jeg ser at huden under "fliken" har litt arrpreg (litt lysere og glattere), så kanskje jeg bare ubevisst har fått den til å løsne litt der. Men jeg bør vel gjerne gå til legen for sikkerhets skyld, ja..
Suzy Skrevet 1. april 2012 #5 Skrevet 1. april 2012 Kan det være en skin tag? De kan lett fjernes, men kommer ofte tilbake - men de er helt ufarlige
Cherrytomat Skrevet 1. april 2012 #6 Skrevet 1. april 2012 Jeg har en slik akkurat der også faktisk! På sommeren blir den rød og vond om, jeg går i skjørt og blir varm,fordi lårene gnisser sammen Har sagt til meg selv at neste gang den blir vond skal jeg gå til legen og ta den bort. Er nok ikke noe farlig, er bare i veien Ofte kan de fryse de bort med flytende nitrogen! svir litt, men ikke mer en en sprøyte gjør men så skurver den og faller av etter en uke eller to Blir nesten ikke arr heller!
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #7 Skrevet 1. april 2012 Kan det være en skin tag? De kan lett fjernes, men kommer ofte tilbake - men de er helt ufarlige Jaaa, tror det må være en slik en! Det står at det lett kan fjernes, så da tror jeg at jeg skal fikse det, den er litt sjenerende Men fint at den ikke er noen grunn til bekymring utover det. Tusen takk for hjelp, alle sammen
Suzy Skrevet 2. april 2012 #8 Skrevet 2. april 2012 Bare hyggelig - har hatt og fått fjernet en slik en sjøl, så derfor jeg tenkte på det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå