AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #1 Skrevet 1. april 2012 Bor sammen med en vennine i kollektiv. Vi har et godt vennskapsforhold og er ganske åpne på ting. Begge er single og kanskje litt seksuelt frustrerte. Hun er ganske åpen på ting og i det siste har det vært en del prat om sex, deling av lenker på internett etc. En del av dette gjelder også onani. Vi har snaket litt om det og begge er vel åpne på at vi gjør det en del. For ikke så lenge siden foreslo hun ganske direkte at vi kanskje kunne gjøre det sammen...altså fingre oss selv.. Ble litt satt ut der og da..men må si at tanken tenner meg litt i ettertid. uten at jeg nødvendigvis anser meg som noe særlig biseksuell eller noe. Det er kanskje bare rett og slett kåtskapen i seg selv:-) Men samtidig litt bekymret for vennineforholdet etc...noen som har erfaring med tilsvarende? bør man gjøre det?
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #2 Skrevet 1. april 2012 Dette er helt naturlig for jenter. Dere bør gjøre det! Hvis gutter gjør det, da er de homo. 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #3 Skrevet 1. april 2012 Hvis det tenner deg og du har lyst, go for it. Det er ingen grunn til at dette skal ødelegge vennskapet mellom dere. Dette er helt naturlig for jenter. Dere bør gjøre det! Hvis gutter gjør det, da er de homo. Det burde vært aldersgrense for dette forumet... Drittunger har aldri noe konstruktivt å komme med uansett. 18
eriden Skrevet 1. april 2012 #4 Skrevet 1. april 2012 Jeg tror det vil bringe dere nærmere hverandre! 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #5 Skrevet 1. april 2012 Dette er helt naturlig for jenter. Dere bør gjøre det! Hvis gutter gjør det, da er de homo. hehe...ja, men føler meg kanskje litt som begge deler...både gutt(fordi det er litt "fjortis" i mitt hode å drive med sånt) og kanskje homo(lesbisk?) uten at jeg er det... Men det er egentlig kanskje bare fordommer og skam..?
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #6 Skrevet 1. april 2012 Hvis det tenner deg og du har lyst, go for it. Det er ingen grunn til at dette skal ødelegge vennskapet mellom dere. Takk:-)
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #7 Skrevet 1. april 2012 Vil virkelig noen heterofile gutter gjøre dette?
Gjest Jim Jones Skrevet 1. april 2012 #8 Skrevet 1. april 2012 Dere er to likeverdige frivillig deltakende mennesker. Klarer ikke å se hva problemet skulle være.
Snøvott Skrevet 1. april 2012 #9 Skrevet 1. april 2012 Om dere begge synes det er en god ide, er det bare å prøve.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #10 Skrevet 1. april 2012 Vil virkelig noen heterofile gutter gjøre dette? Tror det kanskje er vanligere enn man tror,men ikke så mange som snakker om det. dreier seg vel mest om kåtskap og se at man er "normal", mer enn at man er homo. husker selv en noe småklein opplevelse fra ungdommen. Der og da dreide det seg bare om kåstkap og litt nysgjerrighet på om man var som andre...dvs hårvekst, størrelse, hvordan man ronker, sprut etc. Og det kunne man jo bare konstatere at var forskjellig. Det var helt greit når man gjorde det, men ganske kleint etterpå. Noe kanskje trådstarter bør tenke på.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #11 Skrevet 1. april 2012 Om dere begge synes det er en god ide, er det bare å prøve. Ja, tror dagen er i dag;-) Får bare håpe det ikke blir kleint etterpå, som en skriver her..
Gjest Jim Jones Skrevet 1. april 2012 #12 Skrevet 1. april 2012 Ja, tror dagen er i dag;-) Får bare håpe det ikke blir kleint etterpå, som en skriver her.. Det er faktisk helt opp til deg selv. Omdu tør føle deg komfortabel med settingen eller ei. Kos dere
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #13 Skrevet 1. april 2012 Mulig jeg er gammeldags, men i min tid var ikke dette vanlig. Men tanken er jo spennende... 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #14 Skrevet 1. april 2012 bare jeg som lurer på hvordan det gikk??? 9
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #15 Skrevet 16. april 2012 Å bare onanere sammen blir litt kleint, men å onanere MED HVERANDRE gjør da de fleste i ungdommen. Treffer bestevenninnen min hver sommer, og nå er vi 25. Kosevenniner i 12 år nå) Snakket med henne på telefon i går, og hun sa hun gledet seg til å se på føflekken min. Deilig er det bare. 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #16 Skrevet 16. april 2012 Hæ? Onanere sammen med venninne? Skal dere sitte i samme sofa og se på det samme, for deretter fingre dere selv? Eller skal dere fingre hverandre? Er slik vanlig? Eller for å snu det til mannsdominering; Onanere sammen med kompis? Skal dere sitte i samme sofa og se på det samme, for deretter runke dere selv? Eller skal dere runke hverandre? Er slik vanlig?
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #17 Skrevet 17. april 2012 kan jo være det begynner med dere onanerer hver for dere vedsiden av hverandre .og kansje det blir noe gøyere ut av det:) det hadde jeg iallefall satset på vis jeg var deg:) har forresten hatt sex med flere venninner det har ikke ødelagt noenting! gjør det!
Gjest Lille-pus Skrevet 18. april 2012 #19 Skrevet 18. april 2012 Tråden er ryddet for krenkende spekulasjoner. Eventuelle spørsmål til modereringen tas i PM eller i egen tråd på Ris&Ros. Lille-pus (mod)
Munfal Skrevet 19. april 2012 #20 Skrevet 19. april 2012 Hvis det ødelegger for dere så er ikke hun eller du verdt det, så go for it.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå