Gå til innhold

kjønn "ikke viktig"


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

hvorfor er det så mange som ikke skriver om de er mann eller kvinne.synes det er forvirrende.regner allikevel vel med at det er flest jenter som gjør det.synes det er gøyest å vite hvilket kjønn folk er.og hvorfor skal det ikke være viktig liksom?

  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hvorfor er det så mange som ikke skriver om de er mann eller kvinne.synes det er forvirrende.regner allikevel vel med at det er flest jenter som gjør det.synes det er gøyest å vite hvilket kjønn folk er.og hvorfor skal det ikke være viktig liksom?

Du kan jo starte med å fortelle hvilket kjønn du selv har, hvis du synes det er så viktig? Jeg har ikke skrevet kjønn i min profil. I de fleste av innleggene jeg svarer på har det ingen relevans. Svarer jeg på hvor mange % skatt du skal betale eller hvilken t-bane du må ta til Linderud, så trenger du ikke vite kjønn. I de innleggene der det har betydning, vil det gå frem av selve svaret.

  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hva vil du vite: Biologisk kjønn eller det man føler seg som/prøver å bli?

  • Liker 1
Gjest itunes
Skrevet

Hva vil du vite: Biologisk kjønn eller det man føler seg som/prøver å bli?

jeg lurer på det biologiske kjønn.i såfall får en skrive:kjønn"føler seg som en mann\dame"

Gjest Bobler
Skrevet

Fordi det som regel ikke er relevant. Om jeg svarer i et innlegg om hvordan man oppdrar hunden sin, eller hva jeg syntes om fotballfrua er det ett fett hvilken kjønn jeg er. :)

Skrevet

Fordi den største forskjellen mellom mann og kvinne ligger i fysikken.

Det er ingen hemmelighet hvilket kjønn fysikken min tilhører, det kommer fram i innlegg der det er relevant. Men jeg liker å sette spørsmålstegn ved de stereotypiske kjønnsrollemønsterne. Ser derfor ikke helt poenget med å opplyse om kjønn på profilen.

Gjest Regza
Skrevet

Fordi det er så mye AB'er og gjester her at jeg tenker det er irrelevant hva jeg er når flesteparten av de som skriver ikke sier noe som helst om hvilket kjønn de er.

Akkurat som TS gjør =D

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det som regel ikke er relevant. Om jeg svarer i et innlegg om hvordan man oppdrar hunden sin, eller hva jeg syntes om fotballfrua er det ett fett hvilken kjønn jeg er. :)

Jeg nekter å tro at det finnes menn som synes noe som helst om fotballfrua. Det må i tilfelle være hennes nesten like utskjelte mann. Den "seriøse" tråden er vel KG's beste eksempel på at kvinne er kvinne verst.

For ordens skyld: Hilsen en kvinne. :gjeiper:

Skrevet

Jeg har også "irritert" meg litt over at mange brukere har "ikke viktig" på kjønn. Joo, det er faktisk viktig! :sur:

Skrevet

Men TS, dersom kjønn er viktig, hvorfor skriver du ikke bare kjønnsløst, men i tillegg anonymt i denne tråden?

Selv synes jeg ikke det burde vært mulig å skrive anonymt så lenge vi i utgangspunktet bruker anonyme nick. Jeg tror folk ville vært hyggeligere mot hverandre dersom vi hele tiden måtte stå "for nicket".

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også "irritert" meg litt over at mange brukere har "ikke viktig" på kjønn. Joo, det er faktisk viktig! :sur:

Hvis man skal sjekke opp noen: Ja. Hvis man skal diskutere hotellpriser eller restskatt: Nei.

  • Liker 1
Skrevet

Joo, det er faktisk viktig! :sur:

Hvorfor er kjønn så viktig?

Skrevet

Hvorfor er kjønn så viktig?

Fordi jeg er nysgjerrig :gjeiper: Jeg ønsker å i størst mulig grad kunne danne meg et bilde av personen bak den andre skjermen.

AnonymBruker
Skrevet

Merkelig så fornermet enkelte ble her da.

Jeg synes folk burde skrive alder og kjønn fordi jeg synes det er intressant. Jeg er jente og 27 år. Men er det intresant å vite for en som er anonym? Nei. Men å vite at *sett inn navn* er jente og 30 år er mer intressant for da har man et "ansikt" å gå etter.

AnonymBruker
Skrevet

Merkelig så fornermet enkelte ble her da.

Jeg synes folk burde skrive alder og kjønn fordi jeg synes det er intressant.

Jeg synes ikke det, så da lar jeg være, så kan du gjøre som du vil. :)

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...