AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #1 Skrevet 1. april 2012 går det an å få vondt i tannkjøttet og tenner når man drikker kaffe?
helsesjokolade Skrevet 1. april 2012 #2 Skrevet 1. april 2012 kaffe er ikke bra drakk 8-12kopper kaffe pr dag før fikk veldig hodepine og oppkast ca 1 gang vær 1-2 mnd glad jeg fant ut av at det var kaffen som var grunnen. nå drikker jeg kansje 1 kopp pr 3 mnd.
Lutetium 71 Skrevet 1. april 2012 #3 Skrevet 1. april 2012 går det an å få vondt i tannkjøttet og tenner når man drikker kaffe? Ikke sånn uten videre tror jeg. Kan du ha følsomme tannhalser? kaffe er ikke bra drakk 8-12kopper kaffe pr dag før fikk veldig hodepine og oppkast ca 1 gang vær 1-2 mnd glad jeg fant ut av at det var kaffen som var grunnen. nå drikker jeg kansje 1 kopp pr 3 mnd. Når du fikk hodepine, hadde du da kuttet brått ned på kaffeinntaket? Det går fint an å få abstinenser av koffein, hodepine er ihvertfall ett typisk symptom på det hos meg.
Wednesday Skrevet 1. april 2012 #4 Skrevet 1. april 2012 Det kan ha en viss sammenheng, ikke fordi det er kaffe, men fordi den er varm (antar jeg?). Hvis man har betennelse i tannkjøttet kan varme og kalde drikker øke smerten.. Jeg ville kjøpt Corsodyl og prøvd det en ukes tid før jeg evt ville oppsøkt tannlege.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå